Gå til innhold

Assassins creed Unity Frame rate problem

Matsern117

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ikke ha på MSAA, deaktiver vsync (pga double buffering i spillet). Det hjelper på. Det sagt så vil spillet være 2x tyngre å drive enn Black Flag. Det er langt mer detaljert.

Tror ikke dem kan forandre på slike innstillinger på konsoll versjonen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja, det her er for dårlig, jeg forventer ihvertfall stabil 30fps i 2014.

det virker som hele spillet hakker pga, lav fps, noen ganger er det helt latterlig.

håper ikke dette er pga hardware, at de kan fikse dette i en patch asap.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt AC Unity i noen dager nå, siden jeg fikk spillet 3 dager før release, jeg syns selve handlingen av spillet er ganske bra, men når du skal fekte og slåss, så virker det så stivt og uferdig, noen andre som oppfatter dette også? spiller på ps4. Jeg elsker Black Flag, jeg syns black flag virket mye skarpere og klarere enn Unity, noen andre som merket dette også?

Lenke til kommentar

Spillet er elendig optimalisert. Jeg tipper Ubisoft hadde planer om at spillet skulle lanseres i på denne tiden for å rekke julesalget, og derfor ikke gjort den jobben de burde. Det verste av alt er at spillet skal kjøre bedre på Xbox One enn Playstation 4.

Jeg ville nå ikke påstå at det verste av alt er at den kjører bedre på xbone her, men det verste av alt er jobben Ubisoft har gjort over hele fjøla, samme hvilken konsoll eller ubergamingelite pc du har.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut den beste konklusjonen av AC U. Spillet er bra, men main story detter av litt. Ingen spesiell fortsettelse fra blackflag. Ingen main story nesten fra det som skjer utenfor , som er den eneste historien som har fortsatt siden 1a , i min mening er den viktigste. AC U er bra spill , men er ingen tvil om at dette er et prosjekt spill. Dette er et spill de har laget for å teste videre hvilke ideer de skal bruke i den kommende generasjonen. Ps: digga Arno :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...