Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Snarvei til Telenor Kundebehandling

Anbefalte innlegg

Lei av all vente tiden i telefonkø hos Telenor? Når du får lest opp menyen over kundeservice alternativer, Trykk 9, da kommer du rett til "butikk Kundeservice" som alle telenor forhandler bruker.. Bare si at ringer for en kunde og at du jobber i den butiken som er nærmest der du bor..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-21 00:06, Rascal skrev:

Lei av all vente tiden i telefonkø hos Telenor? Når du får lest opp menyen over kundeservice alternativer, Trykk 9, da kommer du rett til "butikk Kundeservice" som alle telenor forhandler bruker.. Bare si at ringer for en kunde og at du jobber i den butiken som er nærmest der du bor..

Supert triks!

Men si du ringer å sier at en kunde har kommet til butikken din å klager på at han ikke kommer på internett.

Da vil de nok råde deg til å be kunden selv ringe når han sitter foran maskina og modemet.

Utrolig irriterende med denne laaaaaaaaange vente tiden som er hos de fleste kabel&tele firmaene.

Men jeg kan skjønne det når jeg veit at bl.a. onkelen min ringer dit hver dag fordi han ikke kommer på nett eller tror han har fått virus eller .... Sikker på at de bruker 1 fulltids stilling bare på han.

Når det gjelder onkel snakker vi om en kar som ikke klarer å slå på videoen sin etter å ha prøvd i 5 år, å han er sikkert ikke den som er mest loka av de som ringer Telebror kundeservice! Så ting tar tid.

Lenke til kommentar

Hvis de må ringe telenor har du gått i feil butikk.. Telenors "stolthet" er en oppringt aksess support webside for forhandlere som skal BRUKES. Og til deg som tror at Telenor mener at kunden selv skal ringe så har det ikke skjedd meg eller mine venn en eneste gang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...