sussss Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Norge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Godt billede af gården, som ligger fint der i svinget og landskabet. Ferievej kan også være andet end sol!!! Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Likte motivet og legger mulig veien om Olden på en ferie. Om bilde her synes jeg det er litt for kontrastrikt,fintonene blir undertykte og gav et litt dystrere preg enn hva jeg tror hvar der. Himmelen er typisk opphold vestlandshimmel og det må man akseptere. Nydelige fjell her. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Likte motivet og legger mulig veien om Olden på en ferie. Om bilde her synes jeg det er litt for kontrastrikt,fintonene blir undertykte og gav et litt dystrere preg enn hva jeg tror hvar der. Himmelen er typisk opphold vestlandshimmel og det må man akseptere. Nydelige fjell her. Mange tak Øjvind for fin kommentar vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg