Gjest member-296438 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 1 sykkel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Midtstilling av sykkelen - hvorfor ikke! Likte det. Kanskje en liten minibeskjæring av kantsteinen på fortauet (smakssak)? mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Midtstilling av sykkelen - hvorfor ikke! Likte det. Kanskje en liten minibeskjæring av kantsteinen på fortauet (smakssak)? mvh Jan Takker, Jan:-) Ser fortauskanten nå ja.....Midtstillingen er nok litt rebellen i meg som sørger for. Må bryte noen regler iblant. ?There are no rules for good photographs, there are only good photographs. - Ansel Adams? (uten at jeg skal skryte på meg at dette er et godt bilde) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Midtstilling av sykkelen - hvorfor ikke! Likte det. Kanskje en liten minibeskjæring av kantsteinen på fortauet (smakssak)? mvh Jan Takker, Jan:-) Ser fortauskanten nå ja.....Midtstillingen er nok litt rebellen i meg som sørger for. Må bryte noen regler iblant.?There are no rules for good photographs, there are only good photographs. - Ansel Adams? (uten at jeg skal skryte på meg at dette er et godt bilde) Det er viktig å bryte regler om man skal utvikle seg - selv kan jeg bli litt for opphengt i regler - og som du sier, litt frigjørende å bryte dem. Jan Endret 12. november 2014 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Midtstilling av sykkelen - hvorfor ikke! Likte det. Kanskje en liten minibeskjæring av kantsteinen på fortauet (smakssak)? mvh Jan Takker, Jan:-) Ser fortauskanten nå ja.....Midtstillingen er nok litt rebellen i meg som sørger for. Må bryte noen regler iblant.?There are no rules for good photographs, there are only good photographs. - Ansel Adams? (uten at jeg skal skryte på meg at dette er et godt bilde) Det er viktig å bryte regler om man skal utvikle seg - selv kan jeg bli litt for opphengt i regler - og som du sier, litt frigjørende å bryte dem. Jan Godt Kneppen er på ferie........:-)Hadde nok blitt spikret ettertrykkelig for dette. Han koser seg nok, velfortjent. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Midtstilling av sykkelen - hvorfor ikke! Likte det. Kanskje en liten minibeskjæring av kantsteinen på fortauet (smakssak)? mvh Jan Takker, Jan:-) Ser fortauskanten nå ja.....Midtstillingen er nok litt rebellen i meg som sørger for. Må bryte noen regler iblant.?There are no rules for good photographs, there are only good photographs. - Ansel Adams? (uten at jeg skal skryte på meg at dette er et godt bilde) Det er viktig å bryte regler om man skal utvikle seg - selv kan jeg bli litt for opphengt i regler - og som du sier, litt frigjørende å bryte dem.Jan Godt Kneppen er på ferie........:-)Hadde nok blitt spikret ettertrykkelig for dette. Han koser seg nok, velfortjent. Morsomt - tenkte fakstisk samme sak Jan Lenke til kommentar
HSP Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Stram komposisjon og da synes jeg det er helt greit å ha det sentrert, hvis ikke tror jeg veldig fort det hadde blitt litt kjedelig. Strukturer, gjenntagende former, tydelige linjer og sykkelen som bryter med alt og som står midt der alt møtes. Synes det er veldig bra egentlig. Litt unødvendig med den lille fliken av fortauskant nederst, ser litt tilfeldig ut når det bare er bittelitt, så da ville jeg nok valgt å kuttet den ut eller tatt med mer. En annen ting som egentlig ikke betyr noe, men er det en litt buet vegg, eller er det tegningen i objektivet? Her synes jeg faktisk det bidrar positivt til å trekke blikket inn mot midten, men jeg synes jeg så samme tendens i et annet bilde. Typisk pentaxenbilde dette, og det er bra. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Stram komposisjon og da synes jeg det er helt greit å ha det sentrert, hvis ikke tror jeg veldig fort det hadde blitt litt kjedelig. Strukturer, gjenntagende former, tydelige linjer og sykkelen som bryter med alt og som står midt der alt møtes. Synes det er veldig bra egentlig. Litt unødvendig med den lille fliken av fortauskant nederst, ser litt tilfeldig ut når det bare er bittelitt, så da ville jeg nok valgt å kuttet den ut eller tatt med mer. En annen ting som egentlig ikke betyr noe, men er det en litt buet vegg, eller er det tegningen i objektivet? Her synes jeg faktisk det bidrar positivt til å trekke blikket inn mot midten, men jeg synes jeg så samme tendens i et annet bilde. Typisk pentaxenbilde dette, og det er bra. Henning Takker for kommentar og innspill:-) Buet vegg er det ikke. Det er nok objektivet som spiller meg et puss. En svakhet på 18-135`en, men siden det er er WR objektiv, det er høst og regnet høljer ned, så ble dette med.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg