Cubus Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg trenger en A3 printer til maler, som klarer å trykke på tykk kartong. Så jeg kan skjære ut malen selv. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 De fleste skriver ut på tynt media og limer dette på tykkere media etterpå. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Ok, jeg ønsket å slippe nettopp det. Thanks anyways. Lenke til kommentar
tow Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hvor tykt er "tykt"? Epson R3000 klarer 1,3 mm. Tror ikke det er så mange skrivere i et saklig prisleie som klarer stort mer enn det. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Ja, skjønner, R3000 blir overkill for det jeg skal gjøre. Takk for svar. Lenke til kommentar
tow Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Er det enkeltmodeller du skal lage kan du jo høre om noen kan skrive ut for deg. Det du trenger er en skriver med manuell mating "rett gjennom". Det er dessverre ikke så mange av dem. Er 1,3 mm nok, forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå