heblilla Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Skjønte ingenting jeg!!! Ok, da er jeg vel idiot da (?) Hvem er OP? Til oppklaring; Jeg lo av meg selv, endog latterligjorde mitt eget patetiske selv, som var mere ensom enn den jeg skulle "hjelpe". Beklager hvis det kunne misforståes. Jeg skjønte heller ingenting. Mtp. brukerens signatur tror jeg du bør ta dette med en klype salt... Anonymous poster hash: f5427...eba Takk Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg har ikke jobb. Eneste jeg "er på" er samtaler med psykiater. Anonymous poster hash: f5427...eba Det virker som du oppsummerte problemet ditt her. "Gå" på noe, enten det er en leseklubb, fotballklubb, vinsmakerklubb, skole, jobb. Alle slags arrangementer der du møter (og MÅ prate med) folk er bra! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Det virker som du oppsummerte problemet ditt her. "Gå" på noe, enten det er en leseklubb, fotballklubb, vinsmakerklubb, skole, jobb. Alle slags arrangementer der du møter (og MÅ prate med) folk er bra! Kan jo hende det bare er sånn at jeg ikke gjør dette fordi jeg ikke har noen interesse av det... Anonymous poster hash: f5427...eba Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Du har sikkert noen interesser; og jeg er helt sikker på at du har de interessene til felles med noen andre! Det er din oppgave å finne dem, ikke for dem å finne deg. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Vil anbefale videoene til denne dama. Hun har masse å gi. Endret 16. november 2014 av kismet Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Det var en flott dame... Anonymous poster hash: f5427...eba Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Ja, ikke bare er hun ei flott dame, men veldig engasjert i det hun driver med også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå