Gå til innhold

Nye hodetelefoner


Takis4

Anbefalte innlegg

Halloen!

 

Jeg skal gå til innkjøp av nye hodetelefoner og da hovedsaklig for musikk. Prisklasse er ikke så viktig, men vil selfølgelig ha mest mulig for pengene. Størrelse har ikke noe å si. Trenger ikke å være trådløse heller. Er vel alltids greit med litt skjerming av lyd når du er ute blant folk, men trenger ikke å ta dette med i betraktningen. Jeg er på jakt etter det beste på markedet. Men det er ikke sånn at disse skal brukes på studio, så grensen må vel stoppe ett sted på hvor bra det kan bli. Kom gjerne med forslag til de hodetelefonene dere personlig synes er best. Jeg håper noen med litt peil kan gi meg noen svar også, fordi det er mange meninger som svirrer rundt på nettet om hvilke som er de aller beste.

 

Takker og bukker for svar ! :)

Endret av Takis4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil alltid være ulike preferanser. Personlig skjønner jeg ikke at beats har blitt så populære når du betaler dobbelt så mye for halvparten av kvaliteten. Man kjøper basically et image. Jeg er vant til god lyd og jeg ser så ufattelig mye overprisa image-hodetelefoner. Det finnes utrolig gode hodetelefoner som gir verdi for pengene for de som bryr seg om lyden. Eksempler på dette er denne posten av nipton

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1445251&page=1&&do=findComment&comment=19438771

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...