Skognisse Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Har prøvd , uten stort hell, å kjøre rma nå i to måneder. Har handlet for 2-3-400.000+ her, og det er ganske fortvilende at de nå sliter big time. Og nå ser jeg på facebook siden at folk har slitt med å komme igjennom på telefon og ? Ugler i mosen ? Har jo vært med før, når amentio sleit, netshop sleit osv. Mistenkelig mye likt liksom... Men jeg bare spør hva andres erfaringer er, for de som det går greit for er somregel ikke de som roper og klager Lenke til kommentar
C64C Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Vet ikke om de sliter, men de har åpenbart tapt seg. Endret 11. november 2014 av C64C Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Handlet en periode en del hos Dustin, men kutta de ut på grunn av ting som trådstarter nevner. Vanskelige å få i tale på telefon og mail. Har etter det stort sett handlet hos Komplett som alltid er raske på levering og faktisk leverer glimrende service og support selv om de sjeldent er best på pris. Kundeservice og support på telefon frem til kl. 22:00 i ukedagene er stort pluss. Og de svarer på telefon meget raskt. Endret 11. november 2014 av Valotunk Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Handlet en periode en del hos Dustin, men kutta de ut på grunn av ting som trådstarter nevner. Vanskelige å få i tale på telefon og mail. Har etter det stort sett handlet hos Komplett som alltid er raske på levering og faktisk leverer glimrende service og support selv om de sjeldent er best på pris. Kundeservice og support på telefon frem til kl. 22:00 i ukedagene er stort pluss. Og de svarer på telefon meget raskt. Nåja, har kranglet med Komplett en del ganger også oppgjennom, må nevnes så de ikke virker som glorien selv her ^^ Best på pris er de så og si aldri. 1 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) edit: Hadde en reklamasjon gående og fikk veldig trege svar på mail. (1 måned siden jeg først tok kontakt og 2 uker siden jeg skulle fått pakkeseddel) Idag så ringte jeg med en gang de åpnet og de har nå ordnet det og sendt et nytt produkt. Endret 12. november 2014 av sureup Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Nå er de helt skandale. 2mnd på retur er helt latterlig. 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Andre med lignende erfaring i denne tråden. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Usikker på hva som regnes som akseptabelt. Noen heldige ganger tar nettbutikker grep på direkten. Men i sine hårde dager sendte ITButikken.no (dansk butikk) meg feil vare, og da tok det vel borti et halvt år med sporadiske purringer før, etter hva jeg kan huske, jeg fikk pengene inn på konto. Dette var flere år før de la inn årene, og i en periode der ITButikken var ganske populær. Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Jeg har endelig fått en bekreftelse på at ny HDD skal sendes eller har blitt sendt til meg. Men enten så er det nye datasystemet deres helt håpløst (som det ser ut til å være), og/eller så har en eller annen nøkkelperson sluttet, og/eller så er selskapet nær oppløsning, og/eller så har de kuttet ekstremt i bemanningen. Jeg handler andre steder i fremtiden. Endret 12. november 2014 av TAC-2 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Handlet en periode en del hos Dustin, men kutta de ut på grunn av ting som trådstarter nevner. Vanskelige å få i tale på telefon og mail. Har etter det stort sett handlet hos Komplett som alltid er raske på levering og faktisk leverer glimrende service og support selv om de sjeldent er best på pris. Kundeservice og support på telefon frem til kl. 22:00 i ukedagene er stort pluss. Og de svarer på telefon meget raskt. Nåja, har kranglet med Komplett en del ganger også oppgjennom, må nevnes så de ikke virker som glorien selv her ^^ Best på pris er de så og si aldri. For all del, jeg sier ikke at Komplett er perfekte. De har hatt sine perioder de også, men seinere tids erfaringer er svært gode. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Handlet en periode en del hos Dustin, men kutta de ut på grunn av ting som trådstarter nevner. Vanskelige å få i tale på telefon og mail. Har etter det stort sett handlet hos Komplett som alltid er raske på levering og faktisk leverer glimrende service og support selv om de sjeldent er best på pris. Kundeservice og support på telefon frem til kl. 22:00 i ukedagene er stort pluss. Og de svarer på telefon meget raskt. Nåja, har kranglet med Komplett en del ganger også oppgjennom, må nevnes så de ikke virker som glorien selv her ^^ Best på pris er de så og si aldri. For all del, jeg sier ikke at Komplett er perfekte. De har hatt sine perioder de også, men seinere tids erfaringer er svært gode. 3 dager ettet at komplett mottok varen min var pengene på konto. Epic kalles det 4 Lenke til kommentar
corwera Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Har prøvd , uten stort hell, å kjøre rma nå i to måneder. Har handlet for 2-3-400.000+ her, og det er ganske fortvilende at de nå sliter big time. Og nå ser jeg på facebook siden at folk har slitt med å komme igjennom på telefon og ? Ugler i mosen ? Har jo vært med før, når amentio sleit, netshop sleit osv. Mistenkelig mye likt liksom... Men jeg bare spør hva andres erfaringer er, for de som det går greit for er somregel ikke de som roper og klager dustinhome har desverre forfalt siden mai. det første jeg legger merke til at det nye designet som gjør det mer komplisert å finne fram. prisene har skutt i været (se f eks på noctua industrial pwm-viftene). Jeg bestilte noe småtteri der for to dager siden fordi det var på tilbud. jeg fikk ingen ordrebekreftelse på epost før det hadde gått to dager. da får jeg fem eposter i denne rekkefølgen: - takk for din ordre -din bestilling er klar for betaling -kan vi hjelpe deg? -din bestilling er klar for betaling - velkommen tilbake til dustin til tross for at jeg betalte med kort når jeg la inn orderen... 1 Lenke til kommentar
corwera Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Handlet en periode en del hos Dustin, men kutta de ut på grunn av ting som trådstarter nevner. Vanskelige å få i tale på telefon og mail. Har etter det stort sett handlet hos Komplett som alltid er raske på levering og faktisk leverer glimrende service og support selv om de sjeldent er best på pris. Kundeservice og support på telefon frem til kl. 22:00 i ukedagene er stort pluss. Og de svarer på telefon meget raskt. Nåja, har kranglet med Komplett en del ganger også oppgjennom, må nevnes så de ikke virker som glorien selv her ^^ Best på pris er de så og si aldri. For all del, jeg sier ikke at Komplett er perfekte. De har hatt sine perioder de også, men seinere tids erfaringer er svært gode. 3 dager ettet at komplett mottok varen min var pengene på konto. Epic kalles det komplett rotet bort en pc jeg hadde bestilt på vårparten. det tok tre uker før de fant ut hvorfor jeg ikke fikk den og en uke før pengene var på konto etter på. da jeg bestilte av dustin kom pcn min to dager tter bestilling. det var forskjell det, dumt de har latt seg forfalle så mye det siste halvåret 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Har en RMA hos Dustin nå, som det ikke har skjedd noe med siden jeg registrerte den på fredag. Er et produkt med garanti, men garantien utløper om noen dager. Nå ble jeg litt bekymra... men bør vel ha mitt på det tørre siden jeg meldte inn saken i god tid? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Har en RMA hos Dustin nå, som det ikke har skjedd noe med siden jeg registrerte den på fredag. Er et produkt med garanti, men garantien utløper om noen dager. Nå ble jeg litt bekymra... men bør vel ha mitt på det tørre siden jeg meldte inn saken i god tid? Ja, du har jo gjenpart av når du sendte den inn? I slike tilfeller vil det jo gjelde fra når du oppdaget feilen og sa ifra om den vil jeg anta. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Fikk en mailbekreftelse ja, men systemet deres ser ut til å slite litt, for det var en tom mail. Alt er registrert korrekt på selve siden. Satser på at det ordner seg. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Ta et skjermskudd av siden, lagre som PDF - just in case. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Skeeeptisk ja, etter å ha lest disse trådene. Lukter litt svidd.. og det at daglig leder sier at alt er fryd og gammen, er jo ganske verdiløst i et AS nå til dags. Jeg bor i Kristiansand, og noen gode kamerater av meg jobbet frivillig på "Odderøya Live" , for å få penger til Redd Barna. Ble lovet gull og grønne skoger.. og selv når det kom opp i media , så var alt fryd og gammen. Bare en glipp, pengene var rett rundt hjørnet.. Og så kom konkursvarselet, noen dager etterpå. Og skuta sank for godt.. Så ikke ta alt for god fisk Det er såklart suicide PR om en nøkkelperson sier "ja, vi sliter en del..." det er jo som å hive bensin på bålet. Så moralen er, tro det ikke før de faktisk skjerper seg. men vær varsom med nye bestillinger. Har selv bestillingsstopp fra den kanten.. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Så moralen er, tro det ikke før de faktisk skjerper seg. men vær varsom med nye bestillinger. Har selv bestillingsstopp fra den kanten.. Betaler på faktura - etter at varen er mottatt Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Så moralen er, tro det ikke før de faktisk skjerper seg. men vær varsom med nye bestillinger. Har selv bestillingsstopp fra den kanten.. Betaler på faktura - etter at varen er mottatt Hva hjelper det ? Problemet hos de, er jo åpnenbart når det går noe galt med varen. Blir jo i praksis å si , "alle varene vi selger , er uten garanti" for vi har ikke tid / kapasitet / kapital til å hjelpe deg dersom noe går galt. Hva f.. hjelper det da at du får varen, og betaler 14 dager etterpå. Er du uheldig , så er varen defekt, og du sitter igjen med regninga,.. og en retursak som tar 2 mnd+, om du ikke er untaket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå