Gå til innhold

Nyutdannet økonom/logistikker

Gennaro

Anbefalte innlegg

Hei.

Er til våren nyutdannet økonom/logistikker fra BI. Går ut med fordypning i logisitkk - suply chain management på vitnemålet.

Har etter endt utdanning lyst på en karriere innen logistikk. Er det noen gode tips der ute for å komme inn i den næringen? Kanskje først og fremst innen innkjøp til å begynne med? Bor sentralt på Østlandet så jeg kan søke/kikke i et ganske stort geografisk område.

Sett en del på annonser og stillingene er der, men mange krever 1-2 års erfaring innen faget.

Håper på noen gode (evt kreative) svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Er til våren nyutdannet økonom/logistikker fra BI. Går ut med fordypning i logisitkk - suply chain management på vitnemålet.

Har etter endt utdanning lyst på en karriere innen logistikk. Er det noen gode tips der ute for å komme inn i den næringen? Kanskje først og fremst innen innkjøp til å begynne med? Bor sentralt på Østlandet så jeg kan søke/kikke i et ganske stort geografisk område.

Sett en del på annonser og stillingene er der, men mange krever 1-2 års erfaring innen faget.

Håper på noen gode (evt kreative) svar :)

Personlig, har du cash og ok+karakterer= ta masteren med en gang.

Ihvertfall her i Bergen er de fleste "skikkelige" stillingene innenfor økonomi/logistikk/strategi forbeholdt mastere/ingeniører. Desverre!

Ellers kan jeg ikke svare da jeg ikke vet noe ang ditt geografiske området!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...