Gennaro Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hei. Er til våren nyutdannet økonom/logistikker fra BI. Går ut med fordypning i logisitkk - suply chain management på vitnemålet. Har etter endt utdanning lyst på en karriere innen logistikk. Er det noen gode tips der ute for å komme inn i den næringen? Kanskje først og fremst innen innkjøp til å begynne med? Bor sentralt på Østlandet så jeg kan søke/kikke i et ganske stort geografisk område. Sett en del på annonser og stillingene er der, men mange krever 1-2 års erfaring innen faget. Håper på noen gode (evt kreative) svar Lenke til kommentar
comadore Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei. Er til våren nyutdannet økonom/logistikker fra BI. Går ut med fordypning i logisitkk - suply chain management på vitnemålet. Har etter endt utdanning lyst på en karriere innen logistikk. Er det noen gode tips der ute for å komme inn i den næringen? Kanskje først og fremst innen innkjøp til å begynne med? Bor sentralt på Østlandet så jeg kan søke/kikke i et ganske stort geografisk område. Sett en del på annonser og stillingene er der, men mange krever 1-2 års erfaring innen faget. Håper på noen gode (evt kreative) svar Personlig, har du cash og ok+karakterer= ta masteren med en gang. Ihvertfall her i Bergen er de fleste "skikkelige" stillingene innenfor økonomi/logistikk/strategi forbeholdt mastere/ingeniører. Desverre! Ellers kan jeg ikke svare da jeg ikke vet noe ang ditt geografiske området! Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 13. november 2014 Forfatter Del Skrevet 13. november 2014 Har ikke mulighet til å hoppe rett på en master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå