Freestyler^ Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hepp... noen som har tips til et nytt kabinett ? må være stor plass...!! veldig stor :o helst ikke mer en 1000-2000 kr skal ikke se fint ut eller noe sånt, bare et helt kjedelig kabiss Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Et chieftech fulltower... det er altforlite plass i miditowers! sjekk ut Komplett Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 hvordan ser det ut inni da, noen som har bilder ? vil gjerne se det :-) Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Chieftech har altfor lite plass innvendig, dette gjelder også bigtoweret! Skal du ha et tower med god plass ville jeg satasa på et Lian Li servertower, litt dyrt men utrolig god plass innvendig. Lenke til kommentar
Solve Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ja gå for et lian li fulltower(finnes også i sort) kabinett. det er kanskje litt dyrt men er verdt pengene skal du ha et kabinett med go plass og som er greit å jobbe i. Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg ville kjøpt ett av [url="http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3020&GID=3000"]disse[/url] de er dessuten satt ned fra 1000kr *grin* Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 www.microplex.no ---> kabinetter----> image&shapetech ---> der er det "pene" kabinetter Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 tror jeg går for et lian li *grin* Lenke til kommentar
Daron Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Enig i at lian li kabinettene er fine.. men etter min mening er de ikke verdt den nesten tredobble prisen.. Den prisen hadde lagt i bakhodet mitt hver eneste gang jeg skulle skjære i kabinettet.. Chieftech kabinettene er mye billigere og like store(lian li er dypere, chieftech høgre).. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 chieftec har pene kabinetter mener jeg, gode funksjoner og ja.. liker dem veldig godt.. Desverre har de plastikk dør (foran til cdrom etc..) Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 hvordan de ser ut driter nå jeg i da må jo ha litt plass hvis man skal ha den vapochill kjølingen og et annet vannkjølings system til GPU/chipset Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvis du skal modde inn en Vapo i kabinettet så vil jeg så absolutt anbefale deg et Chieftech- eller et Lian-Li Fulltower. Begge har god plass (til Vapoen verd å merke! Den bør jo tross alt monteres i 4-5 5.25" brønner). De har også gode muligheter for å kunne blåse ut den varme lufta ut bak over PSU'en. Denne kan være å anbefale hvis du skulle ombestemme deg, og gå for Chieftech. Bare husk å blåse ut lufta bak, og ikke fremme slik det gjøres i Vapo kabinettene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå