Fotoskrulla Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Skodjebrua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Næsten som at kikke sig selv i spejlet :-) 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Pent, rett og slett:-) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Ja, her har du iallefall ikke ramlet med kameraet Pent bilde i vakre blåtoner. Da blir også ofte støy synlig, så en liten støyreduksjonsmaske i LR/PS på himmel og fremre del av vannet? Samt en støvprikk oppe til venstre som lett lar seg fjerne. Bare pirk fra min side mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Ja, her har du iallefall ikke ramlet med kameraet Pent bilde i vakre blåtoner. Da blir også ofte støy synlig, så en liten støyreduksjonsmaske i LR/PS på himmel og fremre del av vannet? Samt en støvprikk oppe til venstre som lett lar seg fjerne. Bare pirk fra min side mvh Jan Jeg er jo ikke så dreven i dette, så jeg vet ikke hvordan jeg legger en støyreduksjonsmaske, eller fjerner partikkelrusk. Skal lære meg forskjellig etter hvert. Kanskje får jeg meg et ordentlig kamera snart, da blir jo alt litt gøyere. Ps. Brukte stativ denne gangen.. Tusen takk for komentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Pent, rett og slett:-) Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg