Cthulhu Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Satser hardt på sin «kunstige intelligens» Watson.IBM er i ferd med å gjøre noe smart Lenke til kommentar
netfrik Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) *slettet* Endret 29. mai 2016 av netfrik Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 Får dere penger av IBM for å skrive disse artiklene? 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Får dere penger av IBM for å skrive disse artiklene? nei, men de får penger av deg når du går inn på den. Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 "IBM er i ferd med å gjøre noe smart" Nå man leser overskriften isolert får man inntrykk av at IBM sjeldent gjør noe smart :-) Lenke til kommentar
keabab Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Får dere penger av IBM for å skrive disse artiklene? HONDRE KHRONER Lenke til kommentar
G Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) I dag kan vi for eksempel spore hvordan kunder vandrer rundt i butikklokalet. Deretter kan vi analysere oss fram til hva de er interessert i ved å se på hvordan de går og hvor lang tid de bruker foran hvilke hyller. Hva om du kunne sende kunden en SMS med et tilbud på det de står der og lurer på om de skal ha, spør Taylor. Yuck Og det er ønskelig fra kundens side? "Slutt å plage meg" ! Kunden skal altså ha minst mulig ro til å kunne fatte sin mening om det han/hun står og betrakter? Kunden skal altså veiledes av en skarve SMS-tekst istedetfor å få prate med en selger? Snakk om framskritt, not. Endret 26. januar 2015 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå