aQlol Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hei. Etter at gamle pcen kræsja, har jeg spilt på en litt eldre asus gaming bærbar PC, og er egentlig utrolig fornøyd med den, var meningen å egentlig bruke den til jeg kjøpte en ny stasjonær, men nå lurer jeg heller på om jeg bare skal kjøpe en bra bærbar istedenfor, noen som har noen tips angående dette? Hvor lenge vil en bærbar PC holde til mye bruk? (4-10 timer hver dag) Hvem bærbare pcer på markedet er verdt å se på? Sikter til en bærbar på rundt 10,000,- Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hei. Etter at gamle pcen kræsja, har jeg spilt på en litt eldre asus gaming bærbar PC, og er egentlig utrolig fornøyd med den, var meningen å egentlig bruke den til jeg kjøpte en ny stasjonær, men nå lurer jeg heller på om jeg bare skal kjøpe en bra bærbar istedenfor, noen som har noen tips angående dette? Hvor lenge vil en bærbar PC holde til mye bruk? (4-10 timer hver dag) Hvem bærbare pcer på markedet er verdt å se på? Sikter til en bærbar på rundt 10,000,- Det er klart at du får mer ytelse per krone hvis du går for en stasjonær maskin. En gaming laptop har selvfølgelig sine praktiske fordeler og hvorvidt det er det beste alternativet for din del må du selv vurdere oppimot ytelseskrav og budsjett. En bærbar PC holder i utgangspunktet ut like lenge som en stasjonær maskin rent teknisk sett. Det viktigste å tenke på sånn ytelsesmessig er skjermkort. her finner du en meget fin oversikt som er verdt å sjekke eventuelle maskiner opp mot. I de fleste maskiner kan du bytte både RAM og disk, mens CPU og GPU er det værre med. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hvis du har reiser en del og ønsker å spille rundt forbi, så er det jo laptop man må ha. Ser du for deg at du kommer til å spille hjemme, så kjøp en desktop. Så enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå