MK- Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 For et par uker siden ble jeg fortalt om en nettside. Som jeg selvfølgelig har klart å glemme hva heter, finner den ikke og iritera meg grenselaus over at jeg ikkje hugsa da! - butikk/lager utenfor Oslo (times tid utenfor tror jeg). Som kjøper opp varer som fks har vert med i en transport ulykke/uhell ol. Som da ikke kan selges i butikk så dem kjøper de opp og selger det mye billigere penge istedet.. Håper det er noen der som skjønner hva jeg leter etter! Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) http://www.norwegianoutlet.no/ kanskje?Edit: Så nå at denne var postet i mat og drikke, så da tar jeg nok feil... Endret 11. november 2014 av Zash Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Havaristen De pleier legg ut noen oppdateringer om hva de har fått inn på Facebook. Endret 11. november 2014 av Niqābninja Lenke til kommentar
MK- Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Havaristen var det ja! Tusen takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå