Øystein.F. Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Kjekkasen Rico Rodriguez er klar for meir galskap neste år.Just Cause 3 er kunngjort Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 etter å ha sett de lekkede scrennshotene holder jeg meg unna JC3 vertfall Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Dette er en skikkelig godnyhet Just Cause 2 var et av de beste sandkassespillene fra forrige konsollgenerasjon. Gleder meg til å se hva Avalanche får til på de nye maskinene. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Helt enig med du over, Just Cause 2 er et av det beste sandkasse spillet jeg har spillt. Gleder meg som faen til nr. 3. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Har ventet på dette siden JC2! 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Jaaa ! Just Cause 2 var legendarisk, multiplayer modden var enda mer fantastisk til tross for alle bugs. Håper dette blir lagt inn av devsenne denne gangen 1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Co-Op? COOP?!?! 1 Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Holy Applejuice! Gleder meg stort! Elsket Just cause 2 <3 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Har ventet på dette siden JC2! Ja, rart det der 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Dette har jaggu tatt tid. Har hørt snakk om det i over 2 år nå. Storkoste meg med 2-eren som nå begynner og føles utdatert. Blir nok kjøp av dette hvis det viser seg og være brukbart, vær mye og gjøre i 2-ern hvertfall. Husker letingen etter alle de pakkene og eksplosjonene av bensinstasjoner osv. Grapple hook ble brukt over alt til å komme seg frem, temmelig konge. Også mye galskap man kunne gjøre med biler og grapple hook f.eks. 2 Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 etter å ha sett de lekkede scrennshotene holder jeg meg unna JC3 vertfall hva er det du prater om? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jaaaa! Elsket Just Cause 2, er et av de beste sandkassespilla jeg har spilt. Er ingenting som kan sammenliknes med gleden av å sette på Talking Heads med Burning Down the House mens man sprenger alt man finner på basene. Var spesielt gøy å ta over oljerigger, gjerne med et stupangrep fra et jagerfly. Jeg kan ikke komme på et spill jeg har hatt det så gøy i som JC2. 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 etter å ha sett de lekkede scrennshotene holder jeg meg unna JC3 vertfall Viss det er mikrotransaksjonar du er redd for so er dei rykta avkrefta: http://avalanchestudios.com/news/just-cause-3-unveiled/ Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 håper de fikser ihvertfall den idiotiske konsollfisering på PCer Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Just Because Lenke til kommentar
WhoopWhoop Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 etter å ha sett de lekkede scrennshotene holder jeg meg unna JC3 vertfall Vet du hva? Det driter vi i. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Rett å slett JUBLET når jeg så denne nyheten. Har ikke anntall lenger på hvor mange timer jeg har brukt på Just Cause 2, men vet at det er mange. Håper bare f.eks Monster Trucken som var DLC i JC2 følger med i JC3 og gjerne enda råere ting. Det som ville gjordt spillet enda bedre i min mening er om man hadde hadd digre tanks som kunne flate biler om til pannekaker ala Prototype. Lenke til kommentar
TheRoyalTNT Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Gleder meg VELDIG...håper bare voice-actingen blir bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå