Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg blir gal… tror jeg


Anbefalte innlegg

Han er ikke så intressert, enten fordi han ikke kjenner deg godt nok eller fordi du ikke er hannes type. Enten må du klare å sjarmere han når du treffer han, eller så må du bare gå videre. Hvordan klarte du å få så sterke følelser for en som bor så langt unna? Regner med at dere ikke har møtt hverandre så mye?

godt spørsmål... han er den første jeg har fått følelser etter så kort tid. Vi kjenner hverandre ikke så godt nei, og får ikke møttes så ofte slik som det er nå heller.. får bare gå videre. Hvordan skal jeg sjarmere han neste gang?

 

Anonymous poster hash: 5431b...2fa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen andre tips enn å by på deg selv, hvordan har ting vært mellom dere? Har dere bare hatt en vennlig tone eller har dere rotet?

tonen mellom oss er fin. Han vet om følelsene mine, men han er jo forståelig nok ikke det enda så tidlig. Han synes jeg er søt og morsom, litt klein til tider. =P Det ligger i kortene at vi møtes neste gang han kommer hjem igjen, men det kan bli en stund til... Sender meldinger i ny og ned. Vi har klint, men har ikke hatt sex. :)

 

Anonymous poster hash: 5431b...2fa

Lenke til kommentar

Egentlig... Så er det nesten ikke så veldig mye mer å si om saken. HHele prosjektet er bare dødfødt uansett. Kanskje han har funnet seg en dame innen den tid, eller jeg har en annen. Han skal tross alt gå skole der noen år til. Det går jo an å heller gjenoppta kontakten senere hvis begge vil.

 

Det gjør bare vondt å drive å håpe på noe mer nå uansett.

 

Anonymous poster hash: 5431b...2fa

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å innlede et forhold med slike avstander ja, men det er jo ikke umulig. Du kan jo se ann hvordan ting går når dere treffes neste gang, så kan dere bli enige dere imellom om dere skal date exclusive til tross for avstanden eller om dere bare skal være venner/kutte kontakt. Blir du avvist er det lettere å komme videre ihvertfall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...