Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg blir gal… tror jeg


Anbefalte innlegg

Okeeeey… J på 19 her. Singel i ett år nå. Var deiig en liten liten periode etter bruddet hvor jeg kunne flørte litt useriøst. Hadde til og med rebound sex og greier.

 

Men nå.. ett år senere, kjeder jeg ræva av meg. Jeg savner å ha en person å holde på med (seriøst). Har faktisk ikke hatt sex siden den siste, for ett år siden. Det mangler ikke tilbud, heller tvert i mot - jeg blir bare ikke fristet. Jeg elsker en spesiell gutt, men jeg kan ikke få han nå.

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅ… jeg er desperat. Men skal prøve å fokusere på meg selv og mitt.



Anonymous poster hash: 5431b...2fa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenåringslivet har litt av noen utfordringer nå til dags.

a, jeg er 19 år gammel, men føler meg fremdeles som en 17-åring. Har du forresten noen tips til hvordan man kan trene lår/rompe og mage best mulig? Utfall, knebøy og planken gjør jeg fra før av. Noen øvelser som ikke er så alfor kleine til å gjøre på studio :D

 

I-landsproblem?

Hva? Ja, det er jo avstand. Tror ikke han gidder å satse på det uten å kjenne meg så godt/hverandre

 

TS

 

Anonymous poster hash: 5431b...2fa

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg elsker en spesiell gutt, men jeg kan ikke få han nå.

Anonymous poster hash: 5431b...2fa

 

 

Hvorfor kan du ikke få han "nå"?

 

Fordi tidspunktet er bare helt feil… Vi bor på hver vår kant i landet pr dags dato. Dessuten tror jeg han er ganske umoden for forhold akkurat nå. snufs

 

Anonymous poster hash: 5431b...2fa

 

 

Du virker ikke akkurat så moden at det gjør noe, du heller :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjærlighetssorg over fyren, men han dukker opp i hodet mitt konstant, jeg tenker ikke på annet enn han, og dette har pågått i noen måneder nå. Jeg dater andre gutter halvhjertet fordi jeg tenker på gutt nr 1. Så ja, det jeg lurer på om hvordan jeg skal klare å gå videre i livet mitt! Jeg klarte det nesten, men så sendte han meg plutselig en medeing! Tulling :(

Det er som om noen superlim på hjernen min!

 

En annen ting, er at jeg kjeder meg, og blir lettere trist de dagene jeg ikke får noen form for bekreftelse av gutter. Det er vilt, fordi jeg ser på meg selv som en oppegående jente!

 

Måtte bare lette litt på tankene, tror jeg. Samt innspill...

 

Anonymous poster hash: 5431b...2fa

Lenke til kommentar

Hva vil han? Tenker han fortsatt på deg? Har dere kontakt?

 

Dersom han ikke tenker på deg og dere ikke har kontakt, så kan det være greit å prøve å komme over ham. Prøve å slutte å tenke på ham, f.eks ikke følge med på ting han gjør på nettet og sånt.

 

Andre gutter kommer og du skal ikke se bort ifra at du etterhvert vil lure på hva du så i han første :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke... Men jeg har sendt han ganske heavy meldinger om mine følelser, og etter det har det vært stille.. selvom om han ville møte meg. Etter noen uker, fikk jeg en melding av han hvor han spurte om hvordan det stod til med meg. Svarte, og fikk svar etter noen dager.. Skjønner ingenting. Men det tyder jo på at han tenker på meg. Går bare rundt og venter til sommeren så jeg får møtt han igjen.. han er en mann av få ord, i hvert fall når det gjelder sms.

Hva vil han? Tenker han fortsatt på deg? Har dere kontakt?

 

Dersom han ikke tenker på deg og dere ikke har kontakt, så kan det være greit å prøve å komme over ham. Prøve å slutte å tenke på ham, f.eks ikke følge med på ting han gjør på nettet og sånt.

 

Andre gutter kommer og du skal ikke se bort ifra at du etterhvert vil lure på hva du så i han første :)

Anonymous poster hash: 5431b...2fa

Lenke til kommentar

Han er ikke så intressert, enten fordi han ikke kjenner deg godt nok eller fordi du ikke er hannes type. Enten må du klare å sjarmere han når du treffer han, eller så må du bare gå videre. Hvordan klarte du å få så sterke følelser for en som bor så langt unna? Regner med at dere ikke har møtt hverandre så mye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...