Øystein.F. Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Snart får vi ta del i nye intriger i George RR Martins populære fantasy-univers.Her er dei første detaljane om Game of Thrones-spelet Lenke til kommentar
Rick Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Etter sesong tre, men før fem.. Er det ikke det bare å si under sessong fire..? Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Fy pokker som jeg gleder meg! Elsker tv-serien, Elsker bøkende enda mere. Og elsket wolf among us. *dirrer* Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Åh, hvor rått hadde det ikke vært med et Breaking Bad spill. Noe i nærheten av GTA. Swappe karakter mellom Jesse og Walt, og gjøre oppdrag i nærheten av tv-serien. Plis si at det kan bli noe av i framtiden.. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Åh, hvor rått hadde det ikke vært med et Breaking Bad spill. Noe i nærheten av GTA. Swappe karakter mellom Jesse og Walt, og gjøre oppdrag i nærheten av tv-serien. Plis si at det kan bli noe av i framtiden.. Ser ikke for meg at telltale tar den :-p Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Fy flate meg, jeg ser virkelig frem til hva de greier å stelle i stand her! Godt over halveis i A Feast For Crows boken nå, fikk mersmak etter å ha sett serien 2 ganger Får jeg delta i universet i spillformatet også så er nirvana nært oppnådd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå