Mala Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Er det noe hold i dette ? http://www.dsogaming.com/news/rumor-ubisoft-downgrades-assassins-creed-unitys-visuals-after-latest-update/ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Tja. Ny bug: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=940648 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 De som har season pass får vel alt av DLC gratis. "Unnskyldningen" til de som IKKE har Season Pass er at de får en DLC gratis. Siden Season Pass-brukerne allerede har betalt for "unnskyldningen" får de avslag/rabatt på andre spill!? De får et gratis spill. FarCry 4, The Crew, Watch_Dogs, Black Flag, Rayman Legends eller Just Dance 2015. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Såpass ja! Ikke ille.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Da var spillet bestilt med Black Friday-tilbud 379,- Gleder meg, har alltid likt serien selv om jeg håper Ubisoft roer ned antall utgivelser og heller kommer med et solid spill annenhvert eller hvert tredje år framfor et sånn-passe spill hvert år. Heller GTA enn COD/BF for å si det sånn. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Prøver igjen: Noen som har spilt spillet nå etter at den større updaten kom? Ikke hatt mulighet selv.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Prøver igjen: Noen som har spilt spillet nå etter at den større updaten kom? Ikke hatt mulighet selv.. Ikke kommet ut sålangt jeg kan se. Kun til konsoll. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Elkjøp selger det for 189kr? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Elkjøp selger det for 189kr? Var ikke det kun til PC? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Vel, tilbudet til Elkjøp var ikke mye å skryte av.. Jeg slo til på Far Cry 4 og Unity, ble trukket for begge to men både faktura og mine sider på Elkjøp nevner nada om Unity.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Nå har jeg hatt mitt første møte med Unity og er fornøyd. Lastet ned patchen og merker ikke noe problemer, men har bare spilt de to første oppdragene. Det eneste problemet jeg har med Unity kan vel best beskrives med ordene "'ello, guvnah! I say, sir, I say sir, you look like a bag o' crumpets with more tea than the blimey Queen... eh, mon ami" PS: Jeg vet grunnen til at de snakker engelsk (Animusen oversetter det til 'ditt' språk), men det hadde likevel følt "rettere" med i det minste et hint av fransk aksent. Det blir i hvertfall snodig når de nå og da kommer med franske uttrykk. Endret 7. desember 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Har de ikke fransk aksent?! Har bare spilt 2, BH og 3 og de i Italia har jo ganske sterk italiensk aksent. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Nei. Forklaringen er at Animusen "oversetter" minnene til ditt språk. Hadde en nordmann brukt Animusen ville de pratet norsk. Det var en ganske sterk italiensk aksent i Ezio-spillene (nesten for sterk), men jeg tror de fikk litt dårlig tilbakemelding på at det virket rart å skulle ha engelske personer som 'faket' en italiensk aksent. PS: Alle NPC'ene prater fransk og det er litt franske ord og uttrykk blandet inn i dialogen, men det er engelsk, ja. Endret 7. desember 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Det stemmer jo ikke helt i forhold til Assassins Creed 3 da.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) error 404 Endret 19. desember 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) Nei. Forklaringen er at Animusen "oversetter" minnene til ditt språk. Hadde en nordmann brukt Animusen ville de pratet norsk. Det var en ganske sterk italiensk aksent i Ezio-spillene (nesten for sterk), men jeg tror de fikk litt dårlig tilbakemelding på at det virket rart å skulle ha engelske personer som 'faket' en italiensk aksent. PS: Alle NPC'ene prater fransk og det er litt franske ord og uttrykk blandet inn i dialogen, men det er engelsk, ja. Ja, det var vel for å hindre at det hørtes slik ut: https://www.youtube.com/watch?v=NO3_rXCYxLU I AC2 hadde de det jo litt moro med den italienske aksenten: Endret 19. desember 2014 av Orwandel Lenke til kommentar
noe rart Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 hei når jeg spiller assassin`s creed unity på pc så blir skjermen hvit og bilde hopper opp og ned noen gang med farge Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 hei når jeg spiller assassin`s creed unity på pc så blir skjermen hvit og bilde hopper opp og ned noen gang med farge Nyeste drivere til grafikkort installert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå