gorsol Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det er herlig å være snikmorder i Paris.ANMELDELSE: Assassin's Creed Unity Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Snodig. Assassins Creed Black Flag ble slaktet av Gamer.no, mens alle andre ga spillet gode omtaler. Flere anmeldere har slaktet Unity, mens Gamer nå gir spillet 8/10. 9 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Et spill jeg ihvertfall ikke skal ha. Kjører som dritt på både Xbox One, PS4 og PC, og får dårligere anmeldelser enn noe annet spill i (hoved)serien ser det ut som. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Synes spillet ser veldig bra utifra å ha sett på flere som har streamet. Men det er surt å gi penger til et selskap som Ubisoft... Blir uansett å vente til det er kommet patcher som gjør spillet litt mer stabilt. Lenke til kommentar
f9z Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Snodig. Assassins Creed Black Flag ble slaktet av Gamer.no, mens alle andre ga spillet gode omtaler. Flere anmeldere har slaktet Unity, mens Gamer nå gir spillet 8/10. Når gamer.no gir en dårlig karakter, gjenspeiler det ofte lite forståelse for spillet. Ref. Civilzation Beyond Earth. Men ja, snodig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 PC versjonen av Unity har visstnok svært store ytelsesproblemer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 PC versjonen av Unity har visstnok svært store ytelsesproblemer. Som jeg skrev over, alle versjonene har det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 8 Concerning Things I Experienced in Assassin's Creed Unity These are 8 real things I experienced within Assassin’s Creed Unity’s first 2-3 hours: I tried to open a treasure chest, but was told I needed the Assassin’s Creed companion app to open it, with no additional information or context. I tried to open another treasure chest, and was told I needed to sign up for Assassin’s Creed Initiates to open it. I tried to open a third treasure chest, and was told I needed to upgrade Arno’s lockpicking skill. I upgraded Arno’s lockpicking skill, and was told my skill level still wasn’t high enough to open that chest. I gave up. When I paused the game, the second option in the pause menu is an eStore that lets you spend real money on time-saving boosts, bonus in-game currency, and so-on. I saw a woman floating through the air. I heard the same line of dialogue 5 times during an early-game chase mission. I experienced my character flip all around on the side of a building instead of climb through the window like I wanted. None of the above includes subjective elements I found troublesome, including confusing and uninteresting “modern day” moments, trial and error mission design, and soulless NPCs. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Mulig derfor Tek.no ikke viser Gamer-saker lenger. Bare søppel uansett. Lenke til kommentar
Populært innlegg TST Skrevet 11. november 2014 Populært innlegg Del Skrevet 11. november 2014 Mulig derfor Tek.no ikke viser Gamer-saker lenger. Bare søppel uansett. Hva synes du om spillet da? Det ville for meg vært en mer konstruktiv og moden tilnærming til debatten enn det du skrev der. 18 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Mikrotransaksjoner, apper man må laste ned og Uplay man må logge inn på for å få full tilgang til spillet. I tillegg klarer ikke spillet å kjøre stabilt 30 fps en gang. Høres ikke spesielt fristende ut. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Snodig. Assassins Creed Black Flag ble slaktet av Gamer.no, mens alle andre ga spillet gode omtaler. Flere anmeldere har slaktet Unity, mens Gamer nå gir spillet 8/10. Kan du linke til noen anmeldelser som slakter Unity? Jeg finner bare gode anmeldelser. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Snodig. Assassins Creed Black Flag ble slaktet av Gamer.no, mens alle andre ga spillet gode omtaler. Flere anmeldere har slaktet Unity, mens Gamer nå gir spillet 8/10. Kan du linke til noen anmeldelser som slakter Unity? Jeg finner bare gode anmeldelser. http://kotaku.com/assassins-creed-unity-the-kotaku-review-1657368877?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hadde troen på at dette skulle bli bra. Skal dog IKKE ha dette på Xbox One når jeg så hvor dårlig det kjørte på spillexpo. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Snodig. Assassins Creed Black Flag ble slaktet av Gamer.no, mens alle andre ga spillet gode omtaler. Flere anmeldere har slaktet Unity, mens Gamer nå gir spillet 8/10. Kan du linke til noen anmeldelser som slakter Unity? Jeg finner bare gode anmeldelser. Polygon - 6.5 Joystiq - 2.5/5 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg savner litt mer info om hvordan denne integreringen mot nettside/app fungerer. Hva går man glipp av ved å slå av denne funksjonen i hovedmenyen? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Spiller på PS4 og opplever en del av elementene det er snakk om i kommentarene her.. Lockpicking (fair enough), men at ting må gjøres i companion app og på assassinscredd.com/unite dreper litt av opplevelsen.. I tillegg er det fps drops her og der, utrolig kjedelig. EDIT: Admiral Necrolamedor: Når jeg klikker på "Buy" får jeg bare service unavailable, men FYY for noen priser Endret 11. november 2014 av Snoft Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 *snip* What the f*ck, mikrotransaksjoner i ett singleplayer spill, hvem f*en bruker ekstra penger på ett singleplayer spill som selges til fullpris? Ubisoft har overgått seg selv denne gangen. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Proppet med mikrotransaksjoner opptil 100 dollar. Dette burde trekke massivt ned på karakteren. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå