Zaus Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei! Formaterte og la inn Win XP (Pro) på nytt.. Når jeg starta opp så fant den ikke Lydkort, netverks kort eller usb port. Har prøvd å laste ned ny driver fra ABIT sin hjemmeside men ingenting skjer. Har også prøvd en nyere versjon av BIOS. Noen som har noen forslag ? [email protected] Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har du installert nForce chipset driverne? Lenke til kommentar
Zaus Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Nei, har ikke det.. hvor finner jeg de ? Lenke til kommentar
titus Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Bemerk at NF7-S har andre drivere enn NF7 og NF7-M. Sjekk forøvrig at de enhetene som ikke fungerer er enablet i BIOS. Lenke til kommentar
titus Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Fikk du lastet ned driverne eller ikke? Du må installere driverne enten fra CD'en som fulgte med hovedkortet eller laste de ned og deretter installere. Lenke til kommentar
Zaus Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Ja, jeg har lastet ned NF7S-win2kxp fil.. Fikk ikke med noen cd når jeg kjøpte hk, så jeg skal sende klage til komplett.no Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 last ned brikkesett drivere fra www.nvidia.com Lenke til kommentar
Zaus Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg må sette inn en brenner i denne maskina så brenne over chipset driverene på en cd. ****** ikke rart den ikke finner en drit når jeg ikke har den cd-en. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg må sette inn en brenner i denne maskina så brenne over chipset driverene på en cd. ****** ikke rart den ikke finner en drit når jeg ikke har den cd-en. Last ned disse driverne og installer de. http://www.nvidia.com/object/nforce_udp_winxp_2.45 Du trenger IKKE brenne driverne ut på cd først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå