Christian Thork Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Heisann! har gått meg lei av bf4.. Skal ha forza horizon 2, allerede spilt noen timer hos kompiser, men spyr av grafikken på xbox 360, så noe jeg kan spille på Pc. Venter spent på Ac unity og Fc4, Får tilsendt gratis koder fra en vennlig sjel her på forumet Har dirt 3, men favoritt bil spillet mitt var Need for Speed 2005, greit at grafikken suger, men bedre en mange av dagens bilspill. Noen som har tips? Gjerne multiplayer, Spill som Arma III/II er gøye i mp (Har begge) Men er så innih%#&/!" dårlig optimalisert Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Heisann! har gått meg lei av bf4.. Skal ha forza horizon 2, allerede spilt noen timer hos kompiser, men spyr av grafikken på xbox 360, så noe jeg kan spille på Pc. Venter spent på Ac unity og Fc4, Får tilsendt gratis koder fra en vennlig sjel her på forumet Har dirt 3, men favoritt bil spillet mitt var Need for Speed 2005, greit at grafikken suger, men bedre en mange av dagens bilspill. Noen som har tips? Gjerne multiplayer, Spill som Arma III/II er gøye i mp (Har begge) Men er så innih%#&/!" dårlig optimalisert Du kan jo spille AC unity nå, jeg gjør det med VPN, Men om du ikke har spilt Borderlands 2 eller de andre borderlands spillene vil jeg anbefale de, de er riktig nok ikke "multiplayer" men de er co-op og utrolig bra. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Skal sjekke ut Borderlands, Co-op funker det Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Skal sjekke ut Borderlands, Co-op funker det Borderlands 2 er mitt favorittspill, ikke bare i borderlands serien men generelt favoritt over alle spill Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Ikke helt min type spill, men skal gi det et forsøk, bytter aldri en sjanger så snart jeg finner en jeg liker, hehe Hvordan er Ac unity forresten? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Ikke helt min type spill, men skal gi det et forsøk, bytter aldri en sjanger så snart jeg finner en jeg liker, hehe Hvordan er Ac unity forresten? Det er veldig bra syntes jeg. og du kan spille sammen med venner i den åpene verden og løpe rundt osv, Men man kan spille sammen og ta "Heist" missions for og tjene masse penger, jo mindre dere går oppdaget jo større premie osv, også vanlig co-op missions som er for eks at dere skal beskytte en kar,drepe noen osv. jeg syntes det er veldig bra men mange klager på preformance og jeg skjønner litt hvorfor men for min del fungerer det greit. jeg hadde nok ventet i et par uker eller en måneds tid ca før jeg kjøpte det om det er viktig for deg at det kjører smooth Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Det er en god del buggs i spillet sånn utenom preformance, Men det er så sinsykt mye innhold så jeg skjønner godt at det er mye bugs for det er vanskelig for en gjeng fra ubisoft og teste ut dette selv, Når de får over 10.000 spillere inn i "Paris" så vil det bli oppdaget masse buggs Så jeg hadde satsa på og vente med AC Unity. Heller kjøpt for eks Farcry4 ( ja det er ubisoft det og, men farcry har alltid vært mye bedre preformance/bugg messig en hva AC serien har vært ) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Heisann! ar fått flere spill koder fra Nvidia så for meg er det ``gratis``. Lastet det ferdig iløpet av natta og skal spille idag, får se hvordan det blir Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Første FarCry var imponerende bra i forhold til systemkrav. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Heisann! ar fått flere spill koder fra Nvidia så for meg er det ``gratis``. Lastet det ferdig iløpet av natta og skal spille idag, får se hvordan det blir Si ifra om du liker spillet og skal spille det en del for da kan du joine min "Club" i spillet så kan vi spille co-op og litt sånn =) Aiming_angel på steam =) Eriksendruul på Uplay Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Adder deg imorgen da Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Far crey 2&3 har blitt elsket her, dog 3 eren er best og forventer bra optimalisering til nye fc, da Unity er en vits derfra Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Far crey 2&3 har blitt elsket her, dog 3 eren er best og forventer bra optimalisering til nye fc, da Unity er en vits derfra Skal ikke se bort ifra at det er noen problemer ute og går i far cry 4 når det kommer til optimalisering men det krever en god del mindre for og kjøre det tydligvis og problemet burde være mindre da. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Håper ikke det, fc 3 var ganske godt optmalisert synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå