Lucifer 666 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har NIS 2003 og den er satt på automatisk oppdatering. Noe den også gjør siden det fra tid til annen kommer opp at den er oppdatert. Men nesten hver gang jeg kommer på trykke på Live Update finner og laster den en hel masse med oppdateringer for seg, antivirus og ghost... Hva kan dette bety? Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du kan jo prøve å laste ned selv rett etter at den gir melding om at den er oppdatert. Finner du nye oppdateringer da er det vel grunn til å tro at den automatiske oppdateringen ikke fungerer. At den finner oppdateringer nesten hver gang du sjekker er jo ikke negativt da, skulle jo bare bety at pc'en din blir sikkrere og sikkrere... (og at norton menneskene jobber hardt med oppdateringer...) Lenke til kommentar
bonito Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tror det er slik at den oppdaterer nødvendige nye definisjoner, men ikke mindre nødvendige program oppdateringer. De må du ta manuelt. Øystein Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Har testet det en stund nå og det kan virke sånn ja. Men men, det er jo ikke noe problem vist jeg bare vender meg til å trykke live update i ny og ne.... Vanesak Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Det auto-update gjør er å laste ned signatur-filer (filer som gjør at Norton kjenner igjen virus). Live Update laster ned oppdateringer til selve programmet. Enkelt og greit. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå