Tåkefyrste Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 I butikk, så desverre så er det dem som har rettigheter og ikke meg. Foreslo å bytte til meg en ipad isteden for pengene om de droppet de 600kr, men sjefen nektet og ville heller ha 600kr enn en kunde. Så som sagt, aldri mer. Tok pengene og gikk til elkjøp 100m unna og kjøpte meg en ipad. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Sendte ett gfx kort tilbake til CDON som DOA nå nylig. 3-4 uker etter og 20 meldinger på siden deres fikk jeg pengene tilbake. Endret 14. november 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Det er mange som har grei kundeservice. dvs god til å hjelpe, god til å selge deg varen Men er mye rusk når det først går galt.. Siba er slik, skal aldri dit igjen. Solgte meg et produkt som var returnert på angrerett som nytt, og når jeg ville bruke angreretten så skulle de ha 600kr fordi de ikke kunne selge det som nytt. Patetisk butikk. Man har ikke angrerett i vanlig butikk da. Men 600kr var jo noe mye da. (Avhengig av hvilket type produkt, og hvilken stand det ble tilbakelevert i). 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg har nylig returnert en vare til dustinhome som kostet 1500 kroner og fikk tilbake mine penger 6 dager etter at jeg sendte varen fra posten her jeg bor :S Lenke til kommentar
Strato Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 Etter mye masing på daglig leder fikk jeg endelig refundert penger i dag. Men vet dere hva? De refunderte for lite! Når jeg kjøpte kortet til kr 3599,- ble jeg belastet kr 60,- for mye.. Altså ca kr 3660,-. Men når pengene kom ble kreditert i dag fikk jeg kun igjen det som kortet kostet, altså kr 3599. Dette hadde jeg laget et stort poeng av i mailene og informert nøye om at jeg hadde blitt trukket for mye og ønsket å bli refundert hele beløpet som ble trukket i utgangspunktet. Hva I HULESTE er det Dustin holder på med?! Det virker som de har NULL kontroll i regnskapet. Er det ikke såre lett å kontrollere hvor mye en kunde har utestående i kundereskontro? Ikke for dustin. I tillegg krevde jeg frakt tilbake. Men når kundeservice endelig svarte etter 2 måneder sa dem bare at jeg ikke hadde rett på tilbakebetaling av frakt ved benyttelse av angrerett.... JA MEN INN I SVARTE JEG VET JO DET?! Jeg har jo allerede skrevet side opp og side ned om at jeg ikke benytter meg av angreretten, men leverer tilbake et mangelfullt produkt hvor forseglingen i tillegg var brutt! Jeg tror ikke de leser mail en gang... De leser bare overskriften og svarer. Jeg driter en lang i de siste 210 kronene Dustin skylder meg... Men det burde vell Dustin gjøre også? Jeg mener hvor useriøs går det an å bli? Dette er definitivt det aller mest utrolige/latterlige jeg har hvert med på i min historie som forbruker. Og det verste er at dersom jeg ønsker å gå videre med dette må jeg nok vente i 2 nye måneder på svar fra kundeservice. Det virker som at strategien er å ignorere til kunden går lei. Her handler jeg aldri igjen. Og får å være ærlig, dersom Dustin går konk nå, synes jeg det er velfortjent. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Da er Dustin strøket fra listen min over butikker jeg bruker. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg har utelukkende gode erfaringer med dustin, både ved retur av vare og ved kjøp. Trist å lese om andre som har uheldige episoder, om det så er med dustin eller komplett. Men slik vil det jo alltid være. Noen er mer uheldig med enkelte forhandlere enn andre. For min del har jeg forferdelig erfaring med telenor sin nettbutikk, mens andre igjen er strålende fornøyd med den. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Det er mange som har grei kundeservice. dvs god til å hjelpe, god til å selge deg varen Men er mye rusk når det først går galt.. Siba er slik, skal aldri dit igjen. Solgte meg et produkt som var returnert på angrerett som nytt, og når jeg ville bruke angreretten så skulle de ha 600kr fordi de ikke kunne selge det som nytt. Patetisk butikk. Man har ikke angrerett i vanlig butikk da. Men 600kr var jo noe mye da. (Avhengig av hvilket type produkt, og hvilken stand det ble tilbakelevert i). Det er derfor jeg ikke gjorde noen stor episode ut av det. Denne returretten er noe de tilbyr utenom loven. Om jeg hadde kjøpt produktet på nettbutikken deres så hadde jeg aldri funnet meg i en 600kr avgift på retur av produkter med lagringsplass. Siba kommer aldri til å bli brukt igjen, betaler heller noen kroner ekstra og handler på elkjøp som er nabobutikken fra nå av. Til topic; når det gjelder dustin så skylder de på at systemet var treigt etter oppdatering. Det gjenstår å se hvor lenge de skal bruke denne unnskyldningen da. Endret 4. desember 2014 av Apox Lenke til kommentar
Strato Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Siba gir returrett uten om loven. Men dustin er lovpålagt 14 dagers åpent kjøp. Slik det ser ut nå er det ikke noen få som har hvert uheldige med dustin, men heller noen få som har hvert heldige. Ta en titt på facebook og alle trådene her på diskusjon. Det virker som misfornøyde kunder har blitt normalen for dustin Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Det er nok vanlig at man som oftest ser kun negative kommentarer om div. nettbutikker på forum osv. Er sjeldent folk skryter på et forum eller facebookside etter en handel \ retur. Apox: Elkjøp har iallefall 30 dagers åpent kjøp uten noen ekstra kostnader, så fremt du ikke mangler noe ved returen, eller om det er skader\småriper på produkter. Så ja, av og til er det greit og betale et par kroner ekstra om det viser seg at man får god service i lengden. Derfor jeg holder meg til én nettbutikk når det kommer til PC hardware osv, da jeg vet at jeg får god nok service når jeg måtte trenge det. 1 Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hei! Jeg har tenkt å bestille et sidepanel til kabinettet mitt (Define R4) og lurer derfor på om Dustinhome kommer til å levere det? Ser mange har hatt problemer med de.. https://www.dustinhome.no/product/5010652551/define-r4-sidepanel De er de eneste som selger sidepanelet her i Norge så vidt jeg ser. Takker for svar Lenke til kommentar
Strato Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Høres ut som du ikke har noe valg. Dustin leverer som regel. Bare håp du ikke trenger å benytte deg av angrerett eller rma Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Eg nytta meg av angrerett hos Dustin for nokre månader sidan og det gjekk smertefritt. Forsiktig med å vurdere eit heilt selskap ut frå enkelthistoriar. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 5. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2015 Det begynner å bli VELDIG mange enkelthistorier. Ta en tur på facebooksiden til dustin. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Kjøpte noe rett før jul (dyr kabel). Fant ut at jeg ville ta i bruk angreretten (for første gangen). etter noen uker sendte jeg den inn og fikk pengene tilbake idag. Fikk hele beløpet tilbake inkl frakten, så kan ikke klage jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Det er selvfølgelig mange som ikke klager. Det skulle bare mangle. Poenget er at hos dustin er det, tilsynelatende, veldig mange som klager Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Derfor jeg handler på "kreditt" når jeg kjøper ting på nettet, igjennom Klarna i dette tilfellet, mindre problemer av det. Koster deg 30-50 kr mer, men er uhellet ute slik som i dette tilfellet, så står du sterkere. Lenke til kommentar
MRGT Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Høres ut som det er mange misfornøyde med Dustin.. Jeg har visst om nettbutikken i noen år, men nå er det første gangen jeg bestiller noe derfra. Som sagt bestilte jeg sidepanel til mitt Define R4, siden de er dem eneste som selger det i hele Norge (har ikke funnet det noen andre steder). Det ble sendt klokken halv 10 idag tidlig, så håper det ankommer før vinterferien som er neste uke. Det hadde vært midt i blinken siden jeg skal på et LAN. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 For min del så er det reparasjonsdelen hos Dustin som vipper lasset i negativ favør. Har hatt 4 meget ubehagelige/uheldige erfaringer der. Jeg vet at andre butikker som Komplett også har problemer med enkeltsaker fra tid til annen, men det virker som om Multicom og Dustin troner klart på toppen på klagestatistikken her inne. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 7. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2015 Sidedøren er så billig uansett. Om det går galt så tåler du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå