cbwoll Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er på jakt etter ny TV og Elkjøp åpner en ny butikk i nærområdet mitt med "fantastiske tilbud". Er denne Samsungen verdt det? Står verken førpris eller hvilken modell det er snakk om slik jeg ser det. Her er hele kundeavisen: http://kundeavis.elkjop.no/ukens_kundeavis_fyllingsdalen/ Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Det der er en UE55H8005XXED med en normalpris på 12 990, dvs at du sparer 3000 på en kald natt. Forøvrig en god tv, uten tvil. dog selger CDON.no den til 10 990 HER, så da hadde jeg droppa kulden! Litt usikker på SQXXE / XXED men så vidt meg bekjent er dette mer hvor den er produsert, batch osv. (Dog tar jeg høyde for at dette er feil) det skal uansett ikke være noe massiv forskjell på de to. On a second note : Typisk ved sånne tilbud skal alle ha det "billigste produktet" først. Generelt sett liker massense UE48H4205XXE til 2499 best, derfor vil denne normalt ryke først, jeg vil tro du får deg tv til 9990 om du møter ved åpning. Om du er uheldig tar du bare turen på CDON. Endret 11. november 2014 av iNzzain Lenke til kommentar
cbwoll Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Tusen takk for svar iNzzain! :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå