dubitat Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hei jeg har et problem. Jeg har lastet ned Avast antivitus på min pc. Siden har jeg fått beskjeder om at jeg sansynligvis er hacket da bla Gmail og Fb ikke svarer tilbake med fullstendig adr. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre? Må jeg til en pc doktor? Vh D Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hei jeg har et problem. Jeg har lastet ned Avast antivitus på min pc. Siden har jeg fått beskjeder om at jeg sansynligvis er hacket da bla Gmail og Fb ikke svarer tilbake med fullstendig adr. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre? Må jeg til en pc doktor? Vh D Det kan tyde på at du er utsatt for DNS spoofing eller liknende muligens? Kjenner ikke detaljene rundt varslene du sikter til, men det høres ikke bra ut. Jeg ville nok anbefalt full reformatering av maskinen hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
dubitat Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Takk Untouchab1e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå