Foxtrot Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er det mulig å legge inn en funksjon der en ser at leste innlegg er merket med en annen farge som ellers på internett? Mine leste linker på internett blir røde og ikke forblir blå. Jeg lurer ofte på om jeg har lest et innlegg eller ikke tidligere. Er det mulig å gjøre dette, og når man logger seg ut vil merkingen forsvinne. For meg ville dette være en enklere måte å gå igjennom innleggene på. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Denne fungerer fint. det er vel en menings sak, jeg hadde blitt gal av det, altså ville jeg ikke likt det. Du kan heller bruke "følge med på dette emnet" Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvis en har ikke har lest topicen, er det en liten blå "hake" foran den. Trenger du mer enn det? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Denne fungerer fint. det er vel en menings sak Helt en enig. Vi har forskjellige meninger. Men du bør kanskje gjøre rede for din. Du bør ikke ta tre ord ut av en hel setning. Da kan det bli helt uten mening. Ikke sant. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Hvis en har ikke har lest topicen, er det en liten blå "hake" foran den. Trenger du mer enn det? Kan du vise meg den lille haken? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kan du vise meg den lille haken? Uff, føler at jeg tabber meg ut her nå Får håpe det var dette du mente Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Og i tillegg til haken blir jo konvoluttene endret (se bildet i posten over) Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Det er bra med tilbakemeldinger her. Problemet er bare at mens jeg er på forumet og leser nedover på en oversiktsliste i f.eks kategori Windows og går inn og ut av innlegg, vil jeg ikke se hvilken jeg har kikket på. Men neste gang jeg logger meg på vil jeg se det som dere påpeker. am I right? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hmm, nei, du trenger bare ta en F5 (refresh) så går det bra det... Eller ikke bruke "Back" for å gå tilbake til oversikten, men "Windows"-knappen som fører til kategorioversikten. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Hmm, nei, du trenger bare ta en F5 (refresh) så går det bra det... Eller ikke bruke "Back" for å gå tilbake til oversikten, men "Windows"-knappen som fører til kategorioversikten. For å være ærlig så fungerer ikke dette noe særlig bra. Når jeg går til et post som har en blå pil forran seg og går inn og leser den siste, vil ikke den pla pile forsvinne etter at jeg har gått ut og trykket på refresh-knappen. Jeg la merke til at du har skrevet et innlegg som har noe lignende som tema. Stemmer det? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 QUOTE (genesis @ 30/10/2003 : 13:11) QUOTE Denne fungerer fint. det er vel en menings sak Helt en enig. Vi har forskjellige meninger. Men du bør kanskje gjøre rede for din. Du bør ikke ta tre ord ut av en hel setning. Da kan det bli helt uten mening. Ikke sant. ehh, det er liksom DEG jeg svarer, og trenger derfor ikke å quote annet enn poenget ditt, ikke sant? (slik at DU forstår...) og jeg gjør rede for min mening, dersom du ikke bare leser den ene setningen. og, de tre ordene var en setning (den eneste jeg trengte å quote for å vise hva jeg ville gi tilbakemeldig på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå