Gå til innhold

Merking av lest innlegg

Anbefalte innlegg

Er det mulig å legge inn en funksjon der en ser at leste innlegg er merket med en annen farge som ellers på internett? Mine leste linker på internett blir røde og ikke forblir blå. Jeg lurer ofte på om jeg har lest et innlegg eller ikke tidligere. Er det mulig å gjøre dette, og når man logger seg ut vil merkingen forsvinne. For meg ville dette være en enklere måte å gå igjennom innleggene på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bra med tilbakemeldinger her. Problemet er bare at mens jeg er på forumet og leser nedover på en oversiktsliste i f.eks kategori Windows og går inn og ut av innlegg, vil jeg ikke se hvilken jeg har kikket på. Men neste gang jeg logger meg på vil jeg se det som dere påpeker. am I right?

Lenke til kommentar
Hmm, nei, du trenger bare ta en F5 (refresh) så går det bra det... Eller ikke bruke "Back" for å gå tilbake til oversikten, men "Windows"-knappen som fører til kategorioversikten.

For å være ærlig så fungerer ikke dette noe særlig bra. Når jeg går til et post som har en blå pil forran seg og går inn og leser den siste, vil ikke den pla pile forsvinne etter at jeg har gått ut og trykket på refresh-knappen. :grumpy:

Jeg la merke til at du har skrevet et innlegg som har noe lignende som tema. Stemmer det?

Lenke til kommentar
QUOTE (genesis @ 30/10/2003 : 13:11)

Denne fungerer fint. 

det er vel en menings sak

Helt en enig. Vi har forskjellige meninger. Men du bør kanskje gjøre rede for din.

Du bør ikke ta tre ord ut av en hel setning. Da kan det bli helt uten mening. Ikke sant.

ehh, det er liksom DEG jeg svarer, og trenger derfor ikke å quote annet enn poenget ditt, ikke sant? (slik at DU forstår...)

og jeg gjør rede for min mening, dersom du ikke bare leser den ene setningen.

og, de tre ordene var en setning (den eneste jeg trengte å quote for å vise hva jeg ville gi tilbakemeldig på. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...