kjeLL// Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) har et meget merklig problem, som windows fant ut den skulle lage til mens jeg sov. jeg har ikke trådløst kort til xbox'en så en gang imellom bridger jeg trådløst kort mot ethernet kort for å dele tilgang. det som har skjedd er at trådløst kortet ikke dukker opp lenger i listen over aktive nettverkskort, det er i listen over nettverkskort, så jeg får sjekket at det får riktige ipadresser osv.jeg får internett igjen om jeg lager en ny bridge, men den oppfører seg ikke optimalt mot internet streaming. http://youtu.be/QFY6RpN-tSs Endret 11. november 2014 av kjeLL// Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Har du prøvd på WIFI-kortet: Properties/Sharing > velg "Allow users to connect through...etc." ? (ikke mulig så lenge nettverkskortene er i bridge-mode) På denne måten vil maskina fungere som en DHCP-server for enhetene som er tilkoblet ethernetkortet. 1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 nei, det fungerte ikke, men jeg fant en løsning. det viste seg å være noe galt med drivern ifølge diagnoseverktøyet til windows. så den fiksa det... takk for hjelpa, da gadd jeg å prøve fler ting så det fiksa seg. =) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. november 2014 Forfatter Del Skrevet 12. november 2014 testa sharing istede for bridge nå, eneste er at 360'n ikke får fremmet porter. det kan jeg leve med siden jeg ikke spiller multiplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå