AKIRAx77 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Dere som har fått den.. Det står at jeg skal gi mobilen et navn, og den foreslår Nokia 6600. Så trykker jeg OK, og får svar: "you must enter a valid name" har prøvd et par andre muligheter også..ingen av de funker!! anyone?? AKIRA Lenke til kommentar
akseln Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Trodde det bare var meg som fikk den feilen. Har reinstallert et par ganger uten suksess. Anyone? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 anyone??? Kan de med Nokia 6600 som har KLART å koble seg opp mot PC Suite si så? AKIRA Lenke til kommentar
akseln Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Forsøkte å ringe ClubNokia Care, men mistet connection 2x når jeg ble satt over til teknisk support. Endte opp med å sende en e-mail! Lenke til kommentar
akseln Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Fikk det til, men vet ikke helt hva som gjore susen! Gikk i all fall inn på Nokia Pc Suite katalogen og forsøkte å starte stort sett det som var av EXE-filer. Fikk opp et ekstra mRouter icon på taskbaren og så virket det.... Magic! Lenke til kommentar
akseln Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Og DER var alle mine avtaler og kontakter synkronisert fra Lotus Notes til 6600-en! Nydelig! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 YES!! det funka..lurer på om det ikke var så lurte å ha PC suite for 7650 og 6600 inne samtidig..siden man da har to versjoner av Mrouter...nå som alt er overført... Men den tok ikke med bildene til kontaktene mine...og har jo mye annet der jeg vil ha også..så..må forske litt mer...men det viktigste er unnagjort!! akira Lenke til kommentar
akseln Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg hadde ikke noen gammel pc-suite installert... egentlig ganske flaks at jeg fant ut av det - det er jo ingen logisk forklaring på løsningen :ide: Er spent på svaret fra Nokia support :nice: Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg hadde ikke noen gammel pc-suite installert... egentlig ganske flaks at jeg fant ut av det - det er jo ingen logisk forklaring på løsningen :ide: Er spent på svaret fra Nokia support :nice: Gidder du å poste svaret....? Lenke til kommentar
akseln Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 De hadde ikke noe godt svar og bad meg reinstallere PCSuite. De sa også at minstekravet var ServicePack 3 for Win2K.... Gidd ikke å følge opp så lenge jeg hadde fikset problemet på egenhåndt. Lenke til kommentar
mortyh Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 For å få Nokia 6600 til å virke mot pc suite, må dere gå inn på mrouter og fortelle den hva slags kobling du har mot pc før du starter opp pc suite :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå