anon12234 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 høres ut som du tabba deg ut bigtime. Tenk, kanskje du aldri finner noen som er like bra? Hvordan kan jeg fikse det igjen? Anonymous poster hash: 369e9...860 vanskelig å si, når det skjærer seg så tidlig er det vanskelig å "plukke opp tråden" dessverre.... Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Det beste er jo å være trofast, for da slipper man å lure på om man er en hore eller en horebukk. Det er vel en del horeri blant voksne også, bare at man er "smartere" og gjør det på reise. Men jeg syns ikke det er noe smart, egentlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Nei, det var dumt gjort. ekkelt, man knuller ikke forskjellige folk med 1 times mellomrom. Så ikke gjør som meg. Anonymous poster hash: 369e9...860 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Det er ikke noe problem med det i seg selv, mener nå jeg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå