Slai Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er mer kvinnfolkting å knulle andre for hevn. Legg kort på bordet. I alle fall ikke lat som om ingenting har skjedd, det er ingen upside to it. Hvis du forteller det vil han i fremtid stole mer på deg fordi du faktisk sa dette, i stedet for å alltid gå rundt og lure på om du lyver eller ei. Pluss at du slipper gå rundt og bekymre deg for OM han finner det ut. Bare snakk med fyren. Hvis dere skal være et par i mange mange mange tiårs tid er det ikke noe sjakktrekk å starte med å lyve og snike rundt sannheten. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Du er ingen hore. Du er ikke i noe forhold og du har sex. Det som skjer er at du dømmer deg selv og jeg vet hvordan det er å dømme seg selv. Det er ikke noe morsomt. Høres ut som en litt kjip situasjon der du trodde han fyren ville henge, men så forventet han sex. Du hadde ingen forpliktelse til å ligge med ham da! Om man vil er jo en ting, men du skal ikke føle at du må. Det er ikke noe å tenke på. Gjort er gjort. Du tok deg ikke betalt - ergo er du ingen hore. 4 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hva du vil kalle deg, er ikke godt å si. Hore er kanskje et litt sterkt ord. Men folk tenker jo sitt, og jeg ville ikke vært komfortabel med å være med noen som har ligget rundt. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Heller en Slut enn ei snerpe. Hva er vitsen med å ha fitte om du ikke bruker den? Selvsagt litt flåsete sagt, men samtidig synes jeg det er alt for mange usikre guttunger som ikke takler at jenta har hatt et sexliv. Nei, pul og vær glad, det er de som ikke takler det som har et problem. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Gjort er kanskje gjort ja, men hovedproblemet her er jo at jeg har en skitten samvittighet pga dette.. og jeg har allerede fornektet at noe skjedde, så da lyver jeg jo dobbelt. Og det vil jo fortsatt være et faktum selv om jeg legger kortene på bordet og går videre også. Anonymous poster hash: 369e9...860 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Jeg var "i starten" på et forhold (vi var ikke sammen, men interessert) og jeg hadde sex med en annen. Det gnagde ekstremt på samvittigheten og jeg visste at han jeg var interessert i ikke hadde godtatt det. Så jeg holdt det hemmelig i ca ett år før jeg tilslutt sprakk (han var veldig manipulerende og klarte å lure meg til å si det ), og det førte bare med seg negative ting. Vi holdt ikke sammen mer enn ca et halvår etter det, jeg tror tillitten var altfor ødelagt. Han stolte ikke på meg fordi han mente at jeg hadde vært utro. Lærdommen jeg tok med meg ut av det var at jeg ikke ligger med andre dersom jeg føler at nå er det på vei til å "bli noe" med en annen, og skulle det skje (hvis man tror det ikke blir noe allikevel, og så gjorde det kanskje de tre uker etterpå), så kommer det ikke noe positivt ut av å si det. Jeg tenker at er man ikke sammen, så har man ikke vært utro heller. Hva jeg syns om å ligge med to stk på samme kveld flere ganger er en annen sak . Nå snakker jeg såklart om FØR man blir definert sammen som et par. Anonymous poster hash: d1c4c...84e Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Ser ikke problemet her jeg. Du er jente som liker å ha sex, det er jo helt vanlig. Ikke hør på folk som kritiserer deg, det er bare fordi dem selv ikke er attraktive nok til å få sex flere ganger på samme dag. 3 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet og du trenger ikke å fortelle noe. Du er ikke sammen med noen av dem og dersom du blir det, så skjedde det mens du fortsatt var singel. Ingen av dem har krav på å vite. Forteller eksen din alt til deg f.eks? Endret 14. november 2014 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Vi mennesker plages oss selv med altfor mye drit. Vært heller glad for den du er. Som folk sier over her, sliter folk du er sammen med med din fortid, så er det like mye dems problem som ditt (mer dems problem egentlig) 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Det er ikke galt å ha sex med to personer om hverandre, men det er galt å holde på slik fordi du ikke ville godtatt det samme fra den ene, løy til ham og lot ham tro at dere er eksklusive sexpartnere. Jeg vil dog ikke kalle deg hore, for da vil jeg være med på å stigmatisere de virkelige horene. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Jeg var "i starten" på et forhold (vi var ikke sammen, men interessert) og jeg hadde sex med en annen. Det gnagde ekstremt på samvittigheten og jeg visste at han jeg var interessert i ikke hadde godtatt det. Så jeg holdt det hemmelig i ca ett år før jeg tilslutt sprakk (han var veldig manipulerende og klarte å lure meg til å si det ), og det førte bare med seg negative ting. Vi holdt ikke sammen mer enn ca et halvår etter det, jeg tror tillitten var altfor ødelagt. Han stolte ikke på meg fordi han mente at jeg hadde vært utro. Anonymous poster hash: d1c4c...84e Hva fikk deg til å ligge med han andre i utgangspunktet når du var interessert i en du holdt på med? Og var det flere ganger/over tid? Anonymous poster hash: 369e9...860 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Ja, det stemmer nok.. jeg vil ha noe skikkelig. Men føler at dette forstyrrer meg hele tiden. Jeg har helt sluttet å ha kontakt med han fyren og har "låst døren" for alle andre enn han jeg er på gang med, men hva vet jeg om hva han driver med når jeg kunne være uærlig ? Og jeg tror faktisk han har en viss anelse om at jeg har løyet også, for han spurte meg rett ut om jeg hadde ligget med han fyren. Hvis han tror han vet hva jeg har gjort så kan det jo være han tenker han kan knulle en annen "som hevn" også. Enten bør jeg vel bare bryte ut eller legge alle kortene på bordet? Eller fortsette og late som ingenting har skjedd? Anonymous poster hash: 369e9...860 Synes du burde forsøke å komme deg over ham. Virker ikke som om dere er bra eller riktige for hverandre, forhold eller ei. Det blir ofte kluss med pulevenner når én av partene får følelser. Finn deg noen andre og innled heller et skikkelig forhold. Høres ut som om du er like mye på jakt etter kjærlighet som sex Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. november 2014 Forfatter Del Skrevet 15. november 2014 Hva fikk deg til å ligge med han andre i utgangspunktet når du var interessert i en du holdt på med? Og var det flere ganger/over tid? Anonymous poster hash: 369e9...860 Godt spørsmål. Måtte tenke litt. Jeg tror det kan være fordi det var så tidlig, og jeg hadde ikke fått noen følelser som knyttet meg sammen med han første. Det var kun en gang. Jeg følte ikke at jeg hadde vært utro for eksempel, men ville ikke gjort det samme igjen. Foretrekker å skille helt klart nå istedet for å gjøre det komplisert dersom det kan være en sjans for at det blir noe videre/blir sammen. For min egen del er det bedre å vite, og ikke sitte i fremtiden og føle at jeg gjorde noe "galt" mot partneren, selv om man ikke var sammen. Anonymous poster hash: d1c4c...84e Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Da festen var ferdig ble jeg henta av eksen min, vi begynte å holde på igjen for en måneds tid siden. På bakgrunn av dette vil jeg si du var/er i et forhold. Hvis din oppførsel på fest skyldes fyll, kan du på en måte putte det i den båsen. Og tenke at du skal begynne et nytt liv som edru på fest. "Fylla har skylda?" Eller ikke gå på fest i det hele tatt, hvis det er for vanskelig. Det kan jo bli et press om fyll og sex. Og det virker som du er lite i stand til å motstå press. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 På bakgrunn av dette vil jeg si du var/er i et forhold. Hvis din oppførsel på fest skyldes fyll, kan du på en måte putte det i den båsen. Og tenke at du skal begynne et nytt liv som edru på fest. "Fylla har skylda?" Eller ikke gå på fest i det hele tatt, hvis det er for vanskelig. Det kan jo bli et press om fyll og sex. Og det virker som du er lite i stand til å motstå press. Ja, det skyldtes fyll den første gangen, andre gangen følte jeg meg "nødt" pga det jeg beskrev. Faktisk så kom dette opp mellom meg og han i helga, da vi snakka om noe som ga han reaksjonen "du knullet jo * på den festen?" etterfulgt av om jeg da også hadde vært utro når vi var sammen (nei). Det kom plutselig, jeg hadde jo sjansen til å tilstå men klarte det ikke, ble livredd for å miste han for han ble så alvorlig i minen. Og jeg var så dum at jeg sa "hvorfor tror du det?" og han svarte at han vet. Fordi jeg indirekte hadde bekrefta det ifølge han når vi drakk dagen før. Fikk tårer i øynene som jeg ikke klarte å skjule.. så jeg tenkte at nå var jeg nødt å på en eller annen måte forklare meg, så jeg foreslo nettopp det, men da ville han ikke høre. Han sa at om jeg var uskyldig så var det ingenting å si, om jeg hadde et behov for å snakke om det så var det en tilståelse. Og tilstå ville jeg jo ikke, i frykt for å miste han, så jeg fikk ikke forklare noe mer heller, han ønsket ikke å høre om det... Så i etterkant har jeg omtrent ikke hørt fra han på eget intitativ, kun om jeg kontakter han, og før kontaktet han meg selv hver eneste dag. Så han er vel i ferd med å forlate meg. Anonymous poster hash: 369e9...860 Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jau, jau. Da legger du han karen bak deg! På tide å hoppe tilbake på hesten og finne en ny hingst. 2 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Det skyldtes ikke "fyll". Det skyldtes deg. Dersom du var i lag med en annen kar som du ikke hadde avtale om "åpent forhold" med, så jeg ville kalt deg utro, men ikke hore. Men serr, du virker også småparanoid ovenfor hva du tror at andre tror du har gjort, og du finner opp ting ut av løse lufta for å rettferdiggjøre oppførselen din, blant annet "tenk om han gjør det samme". Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 høres ut som du tabba deg ut bigtime. Tenk, kanskje du aldri finner noen som er like bra? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 høres ut som du tabba deg ut bigtime. Tenk, kanskje du aldri finner noen som er like bra? Hvordan kan jeg fikse det igjen? Anonymous poster hash: 369e9...860 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Ved å ikke gjøre det samme neste gang, og være tydeligere med de du møter. Ikke at du skal nekte deg selv noe du liker, men at du er ærlig om det med neste fyr. Du vil være sjokkert over hvor enkelt det er og hvor mye bedre det blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå