Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg en "hore"?

Anbefalte innlegg

Jeg var på en fest for 3-4 uker siden og endte opp med å ligge med en der som jeg har hengt med en stund. Da festen var ferdig ble jeg henta av eksen min, vi begynte å holde på igjen for en måneds tid siden. Da hadde jeg sex med han også... han visste ingenting men hadde mistanker.

Så skjedde det en kveld ca 2 uker senere da jeg var med min eks, at vi hadde sex og jeg fikk en melding like etter. Da vi hadde pult ferdig leste jeg meldingen, den var fra han duden jeg lå med på den festen. Han spurte om jeg ville møtes, og jeg var tilfeldigvis i nærområdet og eksen min skulle hjem, så jeg sa ja. Da vi møttes ville han knulle med en gang, jeg hadde tydeligvis mistolket han og ikke skjønt at jeg da hadde sagt ja til å knulle og ikke til å henge. Så jeg klarte liksom ikke rive meg ut av det og vi hadde sex, dette var jo da bare en time etter jeg hadde hatt sex med han andre.

Nå føler jeg at jeg er tidenes hore som holder på slik.. eller holdt på slik. Jeg har stoppet helt opp med det nå og holder meg kun til min eks. Men føler nå at jeg ikke kan stole på han. For hva om han gjør dette uten at jeg aner noe, knuller andre bak min rygg etter vi har hatt sex? Jeg har ikke sagt noe om disse affærene til han, for da er jo løpet kjørt.

Men hva tenker dere? Er jeg en hore som ikke fortjener noen bra gutt som gjorde dette? føler meg skitten og ekkel som tillot meg denne oppførselen..

Anonymous poster hash: 199f7...fdc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, du er ikke i noe forhold. Jeg bare håper dere bruker kondomer, særlig når det er så tett opptil.

Men så tenker jeg også at du tydeligvis selv ikke er komfortabel med dette. Du må finne ut av om det ikke er komfortabelt fordi du er redd for å bli dømt av andre, eller om du selv ikke er komfortabel med det.

Endret av Sectoid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Du kan holde på som du vil, og er ingen hore med mindre du tar betalt for det. Men du er litt drittsekk mot eksen din som ligger med en annen mens du tar opp forholdet med han igjen. Det at det er så tett på gjør det bare enda verre. Du innser jo selv at eksen din ikke ville tatt opp forholdet med deg om han visste dette. Om du fortsetter med eksen din så bygger du hele forholdet på en løgn. Fordi premissene for et sunt forhold mangler, nemlig tillit.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Du kan gjøre akkurat det som passer deg, vær så snill å slutte med fordømmelse av deg selv, det kan hyperkristne og muslimer ta seg av.

Skal du kalle deg selv noe måtte det vel være en "Slut". Ei venninne av meg omtaler seg selv med stolthet som "Slut" :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge du ikke tar betalt er du vel ingen hore? Ikke snakk ned til prostituerte som om de er sluts, de gjør faktisk en jobb. Det blir litt som om jeg skulle si "er jeg brannmann?" fordi jeg en gang hadde på meg hjelm og blåste ut et stearinlys. Helt annen greie.

Du gjør som du vil. Grunnen til at du tenker "hva om eksen også gjør dette" er fordi du projiserer. Samme grunn til at de som er mest bekymret for at partner er utro er de som har tendens til å være utro selv, antar jeg.

Hvorfor ikke bare snakke med fyren om det? Hvis han ikke mener dere er eksklusive og dere ikke har avtalt å være det på forhånd er det jo ikke noe i veien for det du gjør. Hvis han ønsket visse rammer på forholdet (og dette gjelder deg og!) skulle en av dere ha sagt noe.

Hvis en person i et forhold tenker "vi skal alltid gå i gule gensre alltid!" og den andre ikke får beskjed om denne regelen, er det ikke den andres skyld når han/hun dukker opp i rød skjorte.

Lenke til kommentar

Edit: Kjapp oppsummering av posten under: Nei du er ikke en hore. Ha så mye sex du vil (helst ikke med andre enn partneren om du er i eksklusivt forhold), og bruk alltid kondom.

For det første er "hore" et nokså unødvendig og veldig negativt ladet ord for prostituert, som er en person som tar betalt for seksuelle tjenester. Dette er kanskje verdens eldste måte å tjene penger på (eller yrke, om du vil). Jeg mener prostituerte har en ufortjent dårlig stempel, men det er mye griseri og kriminalitet knyttet til det å være prostituert, muligens pga prostitusjon er ulovlig en del steder i verden, og gjør man først noe som er ulovlig kommer man gjerne inn i et miljø hvor andre ulovligheter forekommer. Så kanskje du skal tenke litt over dette ordet "hore" og hvorfor dette er ord du nå vurderer å knytte til din egen identitet, og hvorfor det evt. er negativt. Men nok om det.

Tenk over hvem du selv er, hva du vil og hvem du ønsker å være for andre. Kanskje du har yngre søstre eller kusiner som du ønsker å være et forbilde for? Hva ville du tenkt om de oppførte seg som deg? Dine handlinger kan påvirke andre selv om du ikke ønsker det selv.

Ikke tenk så mye over hva "alle" andre synes om deg selv. F.eks. synes jeg ikke du skal bry deg stort om hva folk her på forumet synes (særlig ikke hvis det er negativt og sårende), vi er tross alt bare vilt fremmede på et forum (som ikke en gang er særlig representativt for befolkningen og garantert ikke din umiddelbare omgangskrets).

Min mening, siden du likevel spør om den: Generelt om du lover noen noe som helst, bør du prøve så godt som mulig å holde dette løftet. Kjæresteforhold eller enhver form for å være "eksklusiv" er en form for løfte, og det kan være sårende for din eventuelle partner om du da ligger med andre. I tillegg kan det gi deg et dårlig rykte.

Ellers fins det ingen fasit på hvor mange du har lov å ligge med eller hvor ofte, faktisk er dette helt opp til deg selv, og du velger selv hva du synes er greit. Dette er en privatsak som ingen andre har noe med å gjøre. Det eneste du bør være obs på er bruk av prevansjon, aller helst både p-piller (eller tilsvarende), og aller viktigst kondom. Dette for å unngå uplanlagt graviditet og kjønnssykdom. Du bør også jevnlig sjekke for kjønnssykdommer selv om du bruker kondom, dette kan du gjøre på helsestasjon eller hos fastlegen.

Endret av Sitronsaft
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har ikke så mye verdighet ihvertfall, her knuller du jo på 2 stk om hverandre, pr definisjon er du ingen hore, men at du føler deg løs skjønner jeg godt. Respekterer selvfølgelig at alle skal få holde på som de vil, men ikke noe jeg ville rotet meg borti ihverfall.

Lenke til kommentar

Det er ingenting galt i det du har gjort. Så lenge dere ikke har snakket om å være eksklusive så er det ikke så ille... men da har du heller ingen grunn til å mene at det hadde vært ille om ex'n din hadde seg med noen andre.

Du er ikke skitten. Du er ikke ekkel.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Altså, du er ikke i noe forhold. Jeg bare håper dere bruker kondomer, særlig når det er så tett opptil.

Men så tenker jeg også at du tydeligvis selv ikke er komfortabel med dette. Du må finne ut av om det ikke er komfortabelt fordi du er redd for å bli dømt av andre, eller om du selv ikke er komfortabel med det.

Greit nok at vi ikke er sammen, men vi holder jo på, jeg hadde ikke godtatt om han knulla andre. Og det verste er jo at når han spurte om jeg lå med andre så sa jeg nei. Og han betrodde meg at han heller ikke lå med andre.. Men nå føler jeg at jeg har null tillit til han. Han kan jo finne på å røre andre jenter på samme måte som jeg kom i skade for å røre andre gutter?

Anonymous poster hash: 369e9...860

Lenke til kommentar

Greit nok at vi ikke er sammen, men vi holder jo på, jeg hadde ikke godtatt om han knulla andre. Og det verste er jo at når han spurte om jeg lå med andre så sa jeg nei. Og han betrodde meg at han heller ikke lå med andre.. Men nå føler jeg at jeg har null tillit til han. Han kan jo finne på å røre andre jenter på samme måte som jeg kom i skade for å røre andre gutter?

Det du gjør er nå er temmelig klassisk projisering. Du har gjort du ikke er komfortabel med, også har det gått opp for deg at han fint kan drive med akkurat det samme.

Og måten du beskriver denne relasjonen på høres jo ut som et slags forhold. Altså at dere er eksklusive eller hvertfall har en avtale. Hvis du ikke kan være sikker på hvor partneren har vært må du bruke kondom. Og så får du heller vurdere om dette ikke-forhold-forholdet er verdt det, eller koster deg mer enn det smaker. Høres ut som om du heller vil ha et mer vanlig forhold :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det du gjør er nå er temmelig klassisk projisering. Du har gjort du ikke er komfortabel med, også har det gått opp for deg at han fint kan drive med akkurat det samme.

Og måten du beskriver denne relasjonen på høres jo ut som et slags forhold. Altså at dere er eksklusive eller hvertfall har en avtale. Hvis du ikke kan være sikker på hvor partneren har vært må du bruke kondom. Og så får du heller vurdere om dette ikke-forhold-forholdet er verdt det, eller koster deg mer enn det smaker. Høres ut som om du heller vil ha et mer vanlig forhold :)

Ja, det stemmer nok.. jeg vil ha noe skikkelig. Men føler at dette forstyrrer meg hele tiden. Jeg har helt sluttet å ha kontakt med han fyren og har "låst døren" for alle andre enn han jeg er på gang med, men hva vet jeg om hva han driver med når jeg kunne være uærlig ? Og jeg tror faktisk han har en viss anelse om at jeg har løyet også, for han spurte meg rett ut om jeg hadde ligget med han fyren. Hvis han tror han vet hva jeg har gjort så kan det jo være han tenker han kan knulle en annen "som hevn" også. Enten bør jeg vel bare bryte ut eller legge alle kortene på bordet? Eller fortsette og late som ingenting har skjedd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...