Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bryllup som jeg aldri hadde trodd skulle ende slik

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg giftet meg i sommer med ei veldig skjønn jente på 29, vi var ekstremt lykkelige, men det varte ikke så veldig lenge. Da vi arrangerte bryllupsfest ute i hagen så er det tradisjon å invitere presten også, og han var også selvfølgelig med på festen og kom med noen bibelske verser under festen, vi koste oss med masse forskjellig god mat, grillmat, vin, øl etc.

En måned etterpå så holder ikke kona mi ut lengre og hun forteller meg sannheten (som jeg i ettertid tenker meg at jeg kunne sluppet å høre), hun har hatt et forhold med noen i tiden vi har vært gift. Det minst verste var at dette skjedde så ekstremt tidlig i ekteskapet, men det aller verste jeg kunne få høre var at det var presten som var mannen hun hadde hatt samleie med.

Jeg kunne knapt tro mine egne ører, jeg er enda i sjokk. På en måte så er jeg glad det var en prest, men på den andre måten så blir jeg så forbannet fordi det var den samme presten som viet oss.

Jeg kan ikke annet enn å sukke oppgitt og riste på hodet mitt, jeg er på tur til å gi opp hele verden. Jeg orker knapt å spise lengre.

Hva ville du gjort dersom du var i mine sko?

Anonymous poster hash: 1ee61...63e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...