M-S-O Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ryggsekken som Dell tilbyr til 180,- ekstra (veskesak er standard) på konfigurasjonssidene for bærbare pc'er, er den noe tess? Hvordan er den i forhold til sekker fra Umates, Targus etc til 6-700 kr? Vanvittig bra tilbud på 500m nå, noe som frister veldig :-) Lenke til kommentar
akilles Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har ikke erfaring med andre ryggsekker for bærbare, og kan derfor ikke sammenligne med merkene du nevner. Noen inntrykk har jeg likevel: + Solide glidelåser + 3 rom med relativt god plass + Leveres med ekstra vesker for lader, mobiltelefon, kamera * Middels god polstret lomme med glidelås over (kunne kanskje tenkt meg enda mer støtdempende materiale) - Hoftebelte (se nedenfor) - Stramming av seler (se nedenfor) Det som imidlertid kan sies om Dell-sekken er at den trolig ikke egner seg for alle typer personer. "Made in China" står det på lappen inni, og det kan virke som om sekken er designet for små kinesere . Selv er jeg i underkant av 190 cm, og det som er ment som hoftebelte, kommer langt opp på magen min. Løsningen for å stramme selene er heller ikke den beste; for mitt vedkommende har den en tendens til "gli ut", slik at jeg blir gående med vekten litt for langt ned i ryggen. Uansett hva du velger, anbefaler jeg deg å kjøpe ryggsekk. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kjøpte en pcsekk for 700kr(?, litt usikker) på Smart Club (Curtis). Dyr, men verdt hver eneste krone. Virkelig solid og godt utført. Rom finnes overalt, og jeg får plass til både skolebøker og pcen. Sekken beskytter pcen godt, og passer til alt fra 12 tommere til min I8600 med widescreen (er små beskyttelsesputer som kan flyttes eller fjernes, man får uansett nok beskyttelse). Det er 3 stropper med "borrelås", som gjør at pcen sitter helt fast og ikke flytter seg mens du bærer sekken. Den ser helt ok ut. Har aldri sett en pc sekk som er fin, men denne er helt ok. Pcer er firkantede, og firkantede sekker er ikke fine. Sekkremmene er gode, noe som gjør det behagelig å bære sekken. Kunne bablet i vei mye mer, men spør heller hvis det er noe mer du lurer på. Den annbefales på det varmeste iallfall. Terningkast 5+. Lenke til kommentar
M-S-O Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Bestilt pc uten sekk foreløpig, vil helst prøve før jeg kjøper noe som helst. Tips til sjapper i Oslo som har bra utvalg noen? Lenke til kommentar
Qwem Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 ellers...ta en titt på Timbuk2 Dem har ganske mye stilig til alt forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå