Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Desperat tenårings gutt

Anbefalte innlegg

Gutt på 16 år her som er jomfru og er så forbanna lei av å være kåt nesten hver dag! Har drevet med masturbasjon, men det er ikke noe jeg nyter, bare for å få bort kåtheten. Når noen jenter spør meg om eg er singel eller jomfru, så lurer de på hvordan det er mulig, sikkert fordi de fleste jentene her i området er opptatt. Så ja, jeg er jomfru og singel. (Hadde en kjæreste i 3.klasse -.-) Så...hva jeg skal gjøre framover er usikkert, om jeg kommer til å møte noen. Men som sagt så er de jentene som jeg ser opptil...er opptatte.

Anonymous poster hash: b990e...626

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og? De fleste jeg kjenner som er 17-18 er forsatt jomfru av guttene og har ikke kjæreste. Er ikke så mange som mister jomfrudommen før denne alderen.

Er uansett mye bedre å miste jomfrudommen til noen man er glad i enn et random ligg. Det er en tråd et sted her hvor det ble spurt når folk mistet jomfrudommen. Tror veldig mange svarte cirka 18 år for guttene. Du har ingenting å være redd for. Neste gang noen spør "hvordan er det mulig?" så svarer du at "nei jeg er ikke så glad i løse jenter som dere, venter på den rette" :)

Lenke til kommentar

Gutt på 16 år her som er jomfru og er så forbanna lei av å være kåt nesten hver dag! Har drevet med masturbasjon, men det er ikke noe jeg nyter, bare for å få bort kåtheten. Når noen jenter spør meg om eg er singel eller jomfru, så lurer de på hvordan det er mulig, sikkert fordi de fleste jentene her i området er opptatt. Så ja, jeg er jomfru og singel. (Hadde en kjæreste i 3.klasse -.-) Så...hva jeg skal gjøre framover er usikkert, om jeg kommer til å møte noen. Men som sagt så er de jentene som jeg ser opptil...er opptatte.

Anonymous poster hash: b990e...626

Desperat? Det der er noe 99 og en halv prosent av alle gutter i den alderen opplever. Men det ordner seg ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...