krwl Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Trenger en midlertidig musikkfiks i bilen (original 2DIN klump med kassettspiller), og fant adaptere på Amazon til $10-20, men fort 3x med frakt og da forsvinner poenget. Noen som vet om noen som selger disse gærningene i Norge? Jamfør: http://www.amazon.com/Monster-iCarPlay-Cassette-Adapter-iPhone/dp/B002DW92IE/ref=sr_1_2?s=mp3&ie=UTF8&qid=1415657617&sr=1-2&keywords=cassette+adapter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Skal du streame musikk fra mobil til bilstereo? Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1637434&p=22118928 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 sjekk ebay Selgere fra kina og uk har ofte gratis eller billig frakt Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Et fm-adapter vil være bedre en det kasett greiene, men hvis du forteller hvilken bil du har, og hvilken spiller som sitter der, så kan det være vi kan finne et adapter som passer spilleren Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Kasettgreiene selges på clas ohlson. FM greier er dog bedre. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hvis FM greiene er bedre orker jeg ikke tanken på hvor elendig disse kasett-greiene må være. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 De er rimelig elendige. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg har gode erfaringer med kassettadapter fra Clas Ohlson. Ulempen med dem er at motoren i kassettspilleren går kontinuerlig. Jeg vet ikke hvordan det blir med slitasje, men det kan lage litt lyd. Pass på at kassetten går helt inn, og vær forsiktig med ledninga. Den tåler lite. Men det er jo bare midlertidig. Desverre selges de med en strømadapter som ingen trenger, for å skru opp prisen. FM-sendere har jeg ikke mye godt å si om. Man må hele tiden justere frekvensen, og lyden er dårlig. Dette er bare mine erfaringer, og andre kan være uenige. Jeg anbefaler å kjøpe kassettadapter fra Ebay, det er gratis frakt fra Kina. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Tror ikke du får det billigere enn denne: http://www.ebay.com/itm/Car-Cassette-Tape-Player-Adapter-iPhone-iPod-MP3-CD-Radio-Stereo-/400740435025?pt=US_Cassette_Adapters&hash=item5d4dfdc451 En gang laget jeg en slik. Jeg tok en tom kassett, av typen man kan åpne med skrutrekker. Fjernet teipen, og limte fast "hodet" fra en utslitt reiseradio, så den stod på linje med hodet i en annen kassettspiller. Loddet på ledning fra en hodetelefon. Den funket greit, selv om jeg ikke var så nøyaktig med limingen. Helt grei lydkvalitet. De kommersielle produktene inneholder også en mekanisme som drives rundt som teipen egentlig skal. Vet ikke hvorfor. Min kassettspiller virket uten. Endret 14. november 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå