formann Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Formann, jeg bare lurer på en ting.. Hvis han er en slik løgner, hvorfor er det så stort at ingen har hørt fra han på over en uke, eller at han er kanskje 18, eller 27 år.. Alle kan være borte en uke.. ? ehh.. kanskje forde det snart en er måned siden? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Med min CPU altså 2.6c fra Malay SL6WH, har jeg sett 3575MHz med stock volt! det er også utrolig bra! Nesten 1000MHz klokk! Link til bilde? virka litt vosomt det også, men går sikkert.. Hmm...det husker jeg ikke. Grunnen til at jeg husker akkurat bestemmt MHz osv. var at det forbausa meg også Gir link så snart jeg kommer på hvor jeg så det hen. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Formann, jeg bare lurer på en ting.. Hvis han er en slik løgner, hvorfor er det så stort at ingen har hørt fra han på over en uke, eller at han er kanskje 18, eller 27 år.. Alle kan være borte en uke.. ? ehh.. kanskje forde det snart en er måned siden? ehh. ok.. Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Med min CPU altså 2.6c fra Malay SL6WH, har jeg sett 3575MHz med stock volt! det er også utrolig bra! Nesten 1000MHz klokk! Link til bilde? virka litt vosomt det også, men går sikkert.. Hmm...det husker jeg ikke. Grunnen til at jeg husker akkurat bestemmt MHz osv. var at det forbausa meg også Gir link så snart jeg kommer på hvor jeg så det hen. den hastigheten går helt sikkert fint, MANGE som kjører 2.4C på 3600 på stock volt. les litt rundt på div forumer. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hørtes ike helt bra ut de der overklokksa der nei ...men er det mulig i det hele tatt ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hørtes ike helt bra ut de der overklokksa der nei ...men er det mulig i det hele tatt ? Me den nye steppingen som er M0, er det fullt mulig Lenke til kommentar
dp Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 hørtes ike helt bra ut de der overklokksa der nei ...men er det mulig i det hele tatt ? Me den nye steppingen som er M0, er det fullt mulig vet du om noen som selger den steppingen? Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Med min CPU altså 2.6c fra Malay SL6WH, har jeg sett 3575MHz med stock volt! det er også utrolig bra! Nesten 1000MHz klokk! nice ! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hørtes ike helt bra ut de der overklokksa der nei ...men er det mulig i det hele tatt ? Me den nye steppingen som er M0, er det fullt mulig vet du om noen som selger den steppingen? Har hørt om at det er mange som har fått de "nye" P4 CPU'ene med M0 stepping her og her, men det er ingen garranti for at du får den. Du sjønner, de har både den gamle steppingen og den nye, så det er ca. 50% sjanse for at du får den gamle steppingen eller den nye. Har hørt at det er størst sjanse å få den hos www.overclockers.co.uk i forhold til www.newegg.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå