dp Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 brukbar overclock det der.. http://www.xtremesystems.org/forums/showth...&threadid=18418 Lenke til kommentar
dp Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 etter å ha lest ca 10 sider av posten begynner jeg å tro at han kanskje faker.. ingen 3dmark 2001 test.. eller 2003.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Står det at han har waterchill? og på cpu-temp står det 10 grader! hvis ikke jeg blingser nå så faker han noe sykt! Lenke til kommentar
dp Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 les lenger du gutten min.. cpuen får kjørt seg i moddet prommie.. Lenke til kommentar
formann Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Står det at han har waterchill? og på cpu-temp står det 10 grader! hvis ikke jeg blingser nå så faker han noe sykt! Han bruker først vannkjøling med waterchiller.. ikke waterchill. Han kjøler ned vannet til -60c med en kjøler som blir brukt i legemiddelindustrien, sykehus osv. Litt senere i tråden så bruker han en Promme. Han faker ikke.. han er en relativt kjent overklokker, og noen fake scores tror jeg ikke vi får se fra han. Lenke til kommentar
Npt Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Rimelig umulig å fake noe på xtremsystems.org verdens beste overklokkere vet når noen faker. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Se her! http://www.solidhardware.com/macci/ Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 *grin* Vel vi venter i spennin til han er tilbake Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er litt i tvil jeg også, om det virkelig er sant. Som macci sier: "[email protected]+ with just waterchiller coooling and only 1.5V Vcore and IC7max3 at over 360FSB with NO chipset cooling... come on guys we all know that overclocks like that are just not possible" Tror han har rett, det virker høyst usansynlig, den oc'en der! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ja synes selv at det virker fryktelig høyt, men det burde gå an å sjekke da, er det ingen sjekk på HEX coden nede i WCPUID som er mulig å få verifisert? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ja synes selv at det virker fryktelig høyt, men det burde gå an å sjekke da, er det ingen sjekk på HEX coden nede i WCPUID som er mulig å få verifisert? tror ikke det...det er lett å fake en slik OC i wcupid...ett par min i photoshop eller paint, vips så har du 4.5GHz : Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ja, men det kommer opp en unik HX id i bunnen av programmet, må vel gå an å sjekke? Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har lest hele tråden nå.. virker som om mr.chong har driti seg skikkelig ut. Han er en dyktig overklokker, og sitter med mye kunnskap.. synd han brenner alle broer på denne måten. Han har vært flink til å hjelpe folk rundt om, men jeg tviler på at vi får se han igjen med det første. Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 så du tror han faker du også? er jo ikke en eneste benchmark på de 6 siste sidene!! Lenke til kommentar
formann Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 så du tror han faker du også? er jo ikke en eneste benchmark på de 6 siste sidene!! Ja.. han presenterer masse tall osv, men ikke et eneste benchmark resultat... så sier han at han har fridd til dama og skal bort på bryllups-reise en uke.. dette er en stund siden, og ingen har hørt fra han siden. Det er for mye han sier som ikke stemmer.. blandt annet at han ikke har noe kjøling på chipset, og at han er 27 år gammel når han flere steder har skrevet at han er født i 1985. Litt tidlig å gifte seg når man er 18 vel.. Til og begynne med så lot jeg han tvilen komme til gode, men når jeg leste alt litt mer nøye, og kikket på datoer osv så tror jeg nå at han bare kom med bullshit. Jeg er veldig forsiktig med å kalle noen løgnere, for sånt skaper ikke noe trivelig miljø på et forum, men i noen tilfeller så må det til. Er ikke så lenge siden vi hadde en her på forumet som også kom med tvilsomme utsagn. Etter å ha holdt mine mistanker for meg selv en stund så presterte han å legge ut noen screenshots som avslørte han. Jeg håper alle er klar over at man ikke kan lure folk på et forum uten videre. Er det noe vi finner utrolig så ber vi om bevis i form av becher og screenshots. Dette er ikke bare for å få bevist bragden, men også for å se hva den aktuelle bragden yter/presterer i diverse benchmarks. Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 noen som har sett noen syke overclock på standard volt (tenker da på P4)? Snekkern har jo svimlende 3.81ghz på standard. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Med min CPU altså 2.6c fra Malay SL6WH, har jeg sett 3575MHz med stock volt! det er også utrolig bra! Nesten 1000MHz klokk! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Med min CPU altså 2.6c fra Malay SL6WH, har jeg sett 3575MHz med stock volt! det er også utrolig bra! Nesten 1000MHz klokk! Link til bilde? virka litt vosomt det også, men går sikkert.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Formann, jeg bare lurer på en ting.. Hvis han er en slik løgner, hvorfor er det så stort at ingen har hørt fra han på over en uke, eller at han er kanskje 18, eller 27 år.. Alle kan være borte en uke.. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå