CurSe Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg bodde en periode i Russland og hadde internett på maskinen der. Av en eller annen grunn begynte enkelte sider å vise den russiske oversettelsen, uten at jeg kan huske at jeg har bedt maskinen om å gjøre det. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? På for eksempel IMDB sin side om Boardwalk Empire, så er ikke tittelen Boardwalk Empire. Der heter det "Подпольная империя". Jeg kan bittelitt russisk, men ser helst at det blir som før igjen Lenke til kommentar
K2D Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Vil anta at å slette "cookies" (nettleser logg/data) vil løse problemet ditt. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Fant noe som kanskje kan hjelpe. If you are registered on IMDb.com and you prefer to see original titles, or the title in any other language/country of release by default, you can set your user preferences accordingly. To do this, please click on the 'Your Account' link (located in the upper right corner of every page on IMDb.com) and then click on the 'Site Preferences' option, or go directly to https://secure.imdb.com/register-imdb/siteprefs , and then choose the desired options from the "Title Display Country" and "Title Display Language" dropdown menus. Click 'OK' to save your choice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå