Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

2 forhold på samme tiden.


Anbefalte innlegg

Er ikke lett å vite... Går an å prøve å snakke litt om eksen og høre hvordan de hadde det sammen, om de er venner nå, om han har noe nytt på gang... jeg vet ikke helt. Det må nesten ses an når man prater.

 

Får spørre å grave litt til før jeg kommer med en konklusjon.

 

 

Fordi, å rane en butikk er ulovlig og er en politisak. Å knulle flere enn én fyr er IKKE ulovlig, og vi har ikke noe moralpoliti i Norge. (forutenom sånne selvutnevnte som deg, som etter min mening burde passe sine egne saker enn å rote i andres privatliv)

 

 

 

Er ikke alle som liker at dama flyr rundt og knuller andre.

Mange som mener at hvis en av vennene dine viste det, så hadde sagt ifra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er ikke lett å vite... Går an å prøve å snakke litt om eksen og høre hvordan de hadde det sammen, om de er venner nå, om han har noe nytt på gang... jeg vet ikke helt. Det må nesten ses an når man prater.

 

Får spørre å grave litt til før jeg kommer med en konklusjon.

 

 

Fordi, å rane en butikk er ulovlig og er en politisak. Å knulle flere enn én fyr er IKKE ulovlig, og vi har ikke noe moralpoliti i Norge. (forutenom sånne selvutnevnte som deg, som etter min mening burde passe sine egne saker enn å rote i andres privatliv)

 

 

 

Er ikke alle som liker at dama flyr rundt og knuller andre.

Mange som mener at hvis en av vennene dine viste det, så hadde sagt ifra.

 

 

Flyr rundt og knuller andre? Det er vel ikke akkurat så mye flying, det er snakk om to gutter. Jeg kjenner menn som sjonglerer mellom adskillig flere damer. Men for ikke å bli misforstått synes jeg at det er forkastelig å ha sex med andre hvis man lever i et forhold.

Lenke til kommentar

 

Er ikke lett å vite... Går an å prøve å snakke litt om eksen og høre hvordan de hadde det sammen, om de er venner nå, om han har noe nytt på gang... jeg vet ikke helt. Det må nesten ses an når man prater.

 

Får spørre å grave litt til før jeg kommer med en konklusjon.

 

 

Fordi, å rane en butikk er ulovlig og er en politisak. Å knulle flere enn én fyr er IKKE ulovlig, og vi har ikke noe moralpoliti i Norge. (forutenom sånne selvutnevnte som deg, som etter min mening burde passe sine egne saker enn å rote i andres privatliv)

 

 

 

Er ikke alle som liker at dama flyr rundt og knuller andre.

Mange som mener at hvis en av vennene dine viste det, så hadde sagt ifra.

 

Jeg svarte på på en post som sammenliknet ran og parallelle sexpartnere. Sidestiller du ran og "Er ikke alle som liker at dama flyr rundt og knuller andre."

Lenke til kommentar

Vet vi at hun knuller eksen da? Jeg synes ikke det virker som hun holder på med ham utover at hun sier hun elsker ham og sender ham litt på kanten bilder.

 

Om hun hadde gjort det så kan man diskutere moralen bak det, men det er ikke forbudt og det er nok mange som gjør verre. Spørsmålet er om hun kan/vil leve med det og hvor alvorlig det nye forholdet er.

Lenke til kommentar

At noe er ulovlig eller ikke det er noe annet, men hva som er rett og galt er vel mer i samme stilling.

 

Vi vet det ikke, siden hun ikke har hatt mulighet til å dra hjem, men det jeg vet er at de hadde sex før hun kom flyttende. Altså etter hun bestemte seg for å faktisk ha et forhold med han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...