Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

2 forhold på samme tiden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun sier at de er kun gode venner. Men hun skriver til han ofte at hun elsker han, i min verden så er det ikke normalt at man skriver at man elsker noen av det samme kjønn (eller jente, ut etter legning). Hun sa at det ble slutt et par uker etter at hun kom til byen, som var i august, men de har holdt god kontakt siden da.

 

Forrige uke så hadde de en krangel, da skrev hun at han måtte finne seg ei ny jente å ignorere, siden han ikke svarte henne.

Lenke til kommentar

Tja, jeg har sagt til bestevenninna mi at jeg elsker henne. Er ikke noe seksuelt der, bare platonisk. Hun er som en kvinnelig sjelevenn for meg, som en søster. Jeg er mye nærmere henne enn min egen søster og hun er en jeg forteller absolutt alt til. Betyr det at vi er av samme kjønn og kjærester at vi ikke kan elske hverandre? Er det forbeholdt forhold?

Lenke til kommentar

Tja, jeg har sagt til bestevenninna mi at jeg elsker henne. Er ikke noe seksuelt der, bare platonisk. Hun er som en kvinnelig sjelevenn for meg, som en søster. Jeg er mye nærmere henne enn min egen søster og hun er en jeg forteller absolutt alt til. Betyr det at vi er av samme kjønn og kjærester at vi ikke kan elske hverandre? Er det forbeholdt forhold?

 

Joda, men du er ei jente, at jenter forteller sine venninner at dere elsker hverandre, det er ikke noe nytt. Hva men din beste gutte-venn? Kunne du fortalt at du elsker han, med samme platoniske forholdet dere har nå?

Endret av Okdokk
Lenke til kommentar

Jeg tror nok at dersom jeg hadde sagt det så kunne han lett ha lagt noe annet i det enn det er. Det er det samme som dersom man prater om sex med gutter, så legger de fort mer i det enn hva man kanskje mener...

 

Er vanskelig å vite hva slags vennskap hun har med han fyren, men jeg ser poenget ditt. Jeg tror ikke kjæresten hadde vært så superglad om jeg drev og sa til en eller annen fyr at jeg elsket ham - samme hvor platonisk det hadde vært.

Lenke til kommentar

Det jeg mener ja.

 

Det er "eksen" hennes hun snakker med som sagt, så hva forholdet deres faktisk er, det vet jeg ærlig talt ikke lengre.

 

En annen ting er at hun nekter faktisk på å sette det som et forhold på facebook, og i dagens kultur, så er det en måte å gjøre forholdet offisielt på, i hvertfall hos mange. Hun sa i starten at det var for tidlig, nå har hun hilset på foreldre hannes, og sier nå at det er ikke nødvendig, rett og slett. At hennes tidligere forhold så har hun ikke gjort dette.

Lenke til kommentar

noen føler vel ikke at de vil gå offentlig på facebook, men ønsker å ha ting mer private? Hva folk føler der tror jeg varierer veldig. Det trenger ikke å bety at hun ikke ser på det som et forhold eller ikke ser for seg en fremtid.

 

Hvordan ble det slutt mellom henne og eksen? Var det gjensidig? Kranglet de mye? Var det ham? Var de sammen lenge? De har jo vært sammen og har dermed historie sammen. Det kan jo tenkes at hun er glad i ham, men når det gjelder en eks så er det kanskje litt voldsomt å si elske... Det kan i alle fall feiloppfattes lett, både av ham og av andre... Har hun sagt noe om hvorfor hun sier det til ham?

Lenke til kommentar

Det er sant.

 

Faktumet er at jeg ikke vet om at det ble slutt, eller at det er slutt, hun har sendt flere meldinger der hun skrev at hun slår opp, etter fulgt av at hun ikke vil slå opp. Masse krangling, lang historie, de gikk på skole sammen, og har vært sammen i 2 år etter som jeg skjønte det. Om at det var han eller hun vet jeg ikke.

 

Hun sa at hun sier det fordi at hun gjør det, siden de har kjent hverandre så lenge, men ettersom jeg har forstått det, så pratet de ikke så mye på skolen sammen, mer som bare god morgen hilsing eller noe slikt.

Men dette er slikt jeg har forstått det, ikke nødvendig slik det er.

Lenke til kommentar

Ikke alltid lett å vite når man bare ser ting fra utsiden. Kanskje hun ikke ville det skulle bli slutt da? Eller at de begge har kommet over det, men fortsatt bryr seg om hverandre... Er litt rart å si elske om man ikke prater litt sammen. Er lettere å synse enn å vite :)

 

Sier han det tilbake? Hadde vært litt greit å vite hvordan det ble slutt og hva slags vennskap det er fra begges side nå. Har det skjedd noe mer utover at de prater?

Lenke til kommentar

Det er sant vanskelig å vite. Tror ikke hun vil det nei.

 

 

Han sier det tilbake ja. Det var en krangel for litt siden at de skypet, og hun sendte noen bilder, med litt for mye intimitet. Hva slags vennskap det er vet jeg ikke, men ikke et normalt et. De har ikke hatt muligheten til å møtes da begge studerer utenfor hjembyen sin, som jeg har hørt selfølgelig.

Lenke til kommentar

Ja, det er ganske tvilsomt ja. Hva agendaen er lurer man på ja. Så det jeg ser for meg er at hun kan være avhengig av en person å være sammen med heletiden?

 

Vel og merke, er at hun sendte bildene før hun sa at det ble slutt.

 

Det nye forholdet fungerer veldig bra ser det ut som, bortsett fra at han har blitt litt sjalu da hun prater mye med eksen da.

Lenke til kommentar

Det kan man nok ikke klandre han nye for, virker som hun muligens er litt i overkant opptatt av eksen.

 

Tja, du skal ikke se bort fra det. Noen mennesker trives best i forhold og vil være i forhold hele tiden.

 

Kunne kanskje pratet med henne om at det kan feiloppfattes av han nye og at det kan gå utover forholdet deres, men samtidig så kan hun bli sur om man blander seg. Gjelder vel å passe seg for hvordan man tar det opp.

Lenke til kommentar

Litt for opptatt ja.

 

Folk er spesielle :p

 

Jeg har prøvd å ta det opp med henne, for å ikke ødelegge forholdet mellom de to, men hun virker ikke så samarbeids villig hele tiden. Men nå som hun krangler med eksen, så har de ikke hatt kontakt på 2 uker, så det er en positiv ting, håper jeg. Eller at hun er lei av at jeg graver og spør henne at hun bare lyver og skjuler det. Hvem vet.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man være stille om det? Når man ser noen gjøre noe moralsk forkastelig, bør man gjøre noe med det. Hvis jeg ser en tyv som raner en butikk, holder jeg det ikke for meg selv. Du vil hjelpe begge guttene ved å si sannheten, så kan de heller velge om de ønsker å holde på med en utro jente.

Fordi, å rane en butikk er ulovlig og er en politisak. Å knulle flere enn én fyr er IKKE ulovlig, og vi har ikke noe moralpoliti i Norge. (forutenom sånne selvutnevnte som deg, som etter min mening burde passe sine egne saker enn å rote i andres privatliv)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...