Kiiips Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Hei. Jeg har endel plager med allergier (midd osv). I tillegg til enkelte andre neseplager. Jeg skal derfor få klippa bort nesemuslingene, men hva er ulempen ved å fjerne de? Jeg tenker ikke på selve operasjonen, men nesemuslingene må vel ha en funksjon? Som jeg kommer til å gå glipp av når de blir klippa bort. Takk for svar Endret 10. november 2014 av Kiiips Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Er det ikke best å spørre legen din om det? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Nei, ett internet forum er best. 1 Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Nesemuslingenes funksjon er å varme opp, og fukte luften som du puster inn. Da sier det seg selv at denne mekanismen blir redusert når de fjernes. Tatt det i betraktning vil jeg nok ikke har så veldig mye å si i vårt klima. I tillegg skal de jo bli varmere med åra som kommer... og fuktigere. Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Er det ikke best å spørre legen din om det? Har gjort det, men har også lyst til å høre fra folk som kanskje har gjennomgått operasjonen selv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå