XxAimShoterxX Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Ganske ny på xbox one, spiller cod aw, lyst på å spille med norske folk, gjerne noen med clan etc. ? XxAimShoterxX Lenke til kommentar
Stork1 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hei. Det kunne jeg tenkt meg også. har du funnet deg en clan ennå? Bare å legge til meg Gt: AttackingTag Lenke til kommentar
Undrende Ugle Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Spiller en del, add: OMGitsTxT om dere vil 21 år Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Vurderer å kjøpe det. Hvordan er det i forhold til andre CoD-titler synes dere? Lenke til kommentar
Undrende Ugle Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Eg personlig liker det, men eg vet at en del ikke gjør det, en viktig forutsetning er at du har bra nett (logic). Så gjør matchmaking det til at en ofte spiller med folk som er like god/bedre enn en selv, det fører hos meg til at eg må jobbe relativt hardt for å ikke bli ødelagt hvert game. Derfor er COD AW ikke det beste spillet for en som ønsker å slappe av en lørdagskveld... Lenke til kommentar
Joshmn Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg trenger også noen å spille med, så add Joshfaen I hovedsak søker jeg noen form for clan, så er det noen av dere som søker så ikke vær redd for å en tryout Mvh Joshfaen Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Prøvde dette på ps3 i helga og likte det så godt at jeg bestilte det til xbox one. Add meg om dere vil Lenke til kommentar
aldriilivet Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Bare å legge meg til også, GT: aldriilivet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå