k_flaathe Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Trøbbel med eksterne harddisken. Sluttet å fungere plutselig. Kan det ha noe å gjøre med at jeg ikke løset den ut fra windows før jeg fjernet USB-pluggen? Har gjort tips som jeg fant via google: https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&es_th=1&ie=UTF-8#q=seagate+backup+plus+portable+drive+blinking+light Må da vel gå an å formatere den på et vis? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) USB? Sjekke (bytte ) ledninga, prøve en anen port. Sjekk om en annen USB-enhet virker i aktuelle port(er). Sjekke Enhetsbehandling. Evt. tilbakestille maskina til et tidspunkt før hendelsen. Endret 10. november 2014 av sveinsel Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 USB? Sjekke (bytte ) ledninga, prøve en anen port. Sjekk om en annen USB-enhet virker i aktuelle port(er). Sjekke Enhetsbehandling. Evt. tilbakestille maskina til et tidspunkt før hendelsen. Gjort alt, desverre. Prøvd på både mac og pc Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Ta drevet ut av kabinettet og test den direkte på SATA i en stasjonær maskin. Fungerer drevet da kjøp et nytt HDD kabinett. Har seagate kjøpt samsung sine HDD?`Visste ikke det .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå