Lanko Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hei lurer på hvordan hosting nettsider som tilbyr VPS dere anbefaler og om det er noen som godtar [.NO] ??? Takk for svar på forhånd! Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Kan ikke tenke meg at noen har slike restriksjoner på domener.. Har du sett det før? Vil ha en VPS lokalisert i norge eller utlandet? Regner med det er en dedikert VPS du tenker på, som bare du bruker og styrer? Kan dessverre ikke sterkt anbefale noe, men jeg har VPS fra Arvixe som kjører Windows Server 2012 (rabattert pris, $360 i året). Får mye for prisen i forhold til mange andre tilbydere. Ikke er ping'en dum heller, på under 70 ms mellom serveren og mitt hjem. Endret 10. november 2014 av ahw_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg har min på DigitalOcean. Tar alt av domener, $5 i måneden for en liten, kjapp virtuell server. Kan anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå