anon12234 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva er det som er bra stepping på en XP2500? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 SØK!! Det er veldig mange brukere som lurer på dette.. Tror også det står noe om dette i en slags guide som står øverst på siden.. Uansett tror jeg ikke det er så lett å få tak i den spesifike steppingen.. Er ikke bare å gå i kassa på expert å si at jeg skal ha en amd cpu med den steppingen.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva er stepping? (stepping-noob) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 for det første så går jeg ikke på elkjøp og kjøper cpu, og for det andre så kan jeg på et dataleger for www.mamoz.no, som ligger 300 meter fra der jeg bor gå inn og kjøpe cpu uten å betale frakt, der kan jeg velge hvilken som hellst cpu med hvilken som hellst steppin, pakkene er gjennomsitkige vett Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Kan du ikke bare spørre butikken da, si at du skal ha en bra stepped AMD pcu.... Har de tid så finner de vel det... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Stepping er vel betegnelsen på cpu'n. Bedre stepping = bedre overklokkings-evne. Bedre med BMW M3, en BMW 318 vet du Går på det samme. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Bedre med BMW M3, en BMW 318 vet du Går på det samme. Ja går for det samme bortsett fra at M3 er mye dyrere...... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 jo, det gjør de sikkert, men får cpuen til en billigere penge hos lageret til mamoz, og på komplett er det som regel kø, og de gidder ikke gå å rote rundt på bakrommet vett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå