Gå til innhold

Fjerne unødvendig svart toppstripe?


Anbefalte innlegg

Hei!

Hvordan kan jeg fjerne den unødvendige svarte "toppstripa" som dere har innført?

 

Den er unødvendig fordi jeg *vet* at jeg er på forumet, jeg vet også hvordan jeg skal finne linkene til de andre nettstedene dersom jeg skule være interessert i det.

 

Jeg håper dere ikke har tenkt å innføre mer unødvendig tull (som for eksempel "kantreklamen" på teknofil.no ... grøss)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Toppmenyen er for å ha en felles meny som deles på tvers av nettverket. Vi ønsker det skal være lett å navigere mellom de ulike sidene, i tillegg til at det mer tydelig kommuniserer overfor nye besøkende i forumet at de fremdeles er på en side i Tek-nettverket.

 

Jeg er usikker på hva du mener med "kantreklame", men hvis du logger ut av forumet, så vil du se at vi har en del reklame for gjester. Men vi har skrudd av de aller fleste annonsesonene for innloggede medlemmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde ut topplinjen i går å den ville ikke følge brukeren min som jeg logger inn som på Diskusjon.no. Måtte logge inn på nytt visst jeg gikk inn på Gamer f,eks. Er det meningen at det skal være sånn? Før kunne man jo hoppe i mellom de forskjellige nettverkene med samme bruker uten at ny innlogging var nødvendig.

Lenke til kommentar

Hva med å ha samme farge på de 2 topplinjene det er her?

Svart og nesten svart fungerer dårlig sammen etter mitt syn...

 

Jeg synes svart på svart fungerte dårligere.

 

Prøvde ut topplinjen i går å den ville ikke følge brukeren min som jeg logger inn som på Diskusjon.no. Måtte logge inn på nytt visst jeg gikk inn på Gamer f,eks. Er det meningen at det skal være sånn? Før kunne man jo hoppe i mellom de forskjellige nettverkene med samme bruker uten at ny innlogging var nødvendig.

 

Hvis du logger inn fra Gamer.no, Tek.no eller de andre sidene, så skal du også bli logget inn i forumet. Hvis du logger inn fra Gamer.no skal du altså bli logget inn i forumet, Tek.no, Teknofil.no og Gamer.no.

 

Per dags dato fungerer det ikke på samme måte hvis du logger inn fra Diskusjon.no. Da blir du kun logget inn på Diskusjon.no. Dette er fordi Diskusjon.no bruker sin helt egen brukerdatabase for å verifisere innlogging når det skjer via Diskusjon.no.

 

Vi kommer til å ordne opp i dette etterhvert, men det tar litt tid, fordi vi må ta høyde for en del ting.

Lenke til kommentar

Toppmenyen er for å ha en felles meny som deles på tvers av nettverket. Vi ønsker det skal være lett å navigere mellom de ulike sidene, i tillegg til at det mer tydelig kommuniserer overfor nye besøkende i forumet at de fremdeles er på en side i Tek-nettverket.

 

 

Svaret er altså "Nei, det går ikke an å fjerne den".

Lenke til kommentar

Den burde i hvert fall redesignes. Det er elendig design å lage den i helt svart, ettersom det gjør alt annet svart på siden "mindre verdt". Den stikker seg veldig ut, og siden kommer i bakgrunnen. En amatør på grafisk design har trodd at svart er usynlig, men tvert imot. Nærmere sånn skulle det vært gjort:

 

cFwcCsa.png

 

Før:

http://i.imgur.com/EBKj4X3.png

 

Legg merke til hvordan innholdet trer frem igjen. Ikke det at det ser så bra ut med to barer der oppe uansett.

 

Btw, det er blitt noe galt med hover-effekten på notification-iconet, den går ikke helt ned.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Toolbars var irriterende på tidlig 2000-tall, og de er ikke blitt mer populære nå.

Kanskje dere skulle legge inn et søkefelt for Ask mens dere er i gang?

 

Det bidrar bare til å spise opp mer av skjermflaten.

Dagens widescreen-skjermer er allerede lave nok, men tanke på at nettsidene er oppreist, og skal leses på en skjerm som er bredere enn høyden.

All den ledige plassen er på sidene, i hvert fall for dem som er Ekstra-medlem eller bruker Adblock.

Ikke spis mer av høyden!

Jeg har en 13" laptop.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes det som er mest trist er at med et så stort forum, både etter nasjonal og internasjonal standard, ikke orker å bruke noe annet en et standard tema.

 

Det var til og med noe vi greide å lage på battlefield.no på begynnelsen av 2000 tallet.

Det som er nå oser ikke akkurat profesjonalitet ;)

Takk gud for at vi har folk som Kakeshoma her på forumet som har giddet å ta seg tid til å lage nightskin til forumet :) Har aldri likt den lyseblåe og hvite komboen de har brukt siden jeg ble medlem her.

 

post-88331-0-69905000-1415785672_thumb.jpg

Lenke til kommentar

 

Hvordan får jeg brukt det da?

Kunne jo kanskje sagt hvordan man la til skinet i forrige post, latskap lenge leve :p

Du trenger en utvidelse til nettleseren som heter Stylish å så finner du linken til skinet her: https://userstyles.org/styles/browse/diskusjon

 

Fungerer til Chrome og Opera hvertfall, litt usikker om det fungerer på Firefox.

 

Tusen hjertelig takk! Herre for en forskjell, og hvor mye bedre det var for øynene mine! Takk, takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...