Nilsen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Her fosser det inn 11 000 liter kloakk hvert eneste sekund.Det skjulte gigantanlegget som renser vannet til 600 000 nordmenn Lenke til kommentar
jonny Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg hadde faktisk sommerjobb på VEAS på 90-tallet... var med å monterte dyser på bunnen av bassengene der. Det var mange dyser... 1 Lenke til kommentar
Darkforce Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Flott artikkel og ikke minst video bra dere tar opp ting som ikke er så synerlig 7 Lenke til kommentar
zfc Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Flott artikkel! Veldig bra detaljnivå. 1 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 slike artikler liker vi 2 Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Likte artikkelen. Også kult at dere fikk ta både bilder og video - det er det ikke alltid en får lov til på slike anlegg. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Morsomt å se viktig infrastruktur i drift. Ikke mange som tenker over hvor kloakken faktisk tar veien. Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Knallers et lite tips til slike artikler er og ha et objekt/gjenstand i de bildene der man trenger hjelp til og bedømme størrelser. Hadde det ikke vært for trappen bak en av hovedpumpene så er det umulig og forstå hvilken enorm el-motor det er snakk om... Litt. Teknisk data hadde og vært morro, slik som kW og slagvolum på aggregatet og kW på de pumpene. Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 God artikkel og kult med video! Morsomt å få høre litt om den "sjulte" teknologien vi bruker hver dag uten å tenke over det, og ganske ålreit å vite at kloakken vår faktisk ender opp som nytteprodukter og mer eller mindre rent vann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 det meste har jeg sett med mine egne øyne. Men noe jeg ikke har sett Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Flott artikel, men dere kunne gjerne dempet bakgrunnstøyen under redigering av videoen Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Største biogass anlegg på land. Hvor er det ikke på land? Er det biogass anlegg på oljeplattformer. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Haha jøss imponerende artig å se noe litt utenom det vanlige innen reportasjer. Kanskje det neste nettstedet i tek.no-porteføljen kan være noe á la det magasinene "Dagens Industri" tar opp? Industriportalen.no? uansett: godt jobba Lenke til kommentar
hestepose Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Aperture Science :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå