Ulv Sandberg Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 "Come on....geeze, don`t watch the photographer!" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Et fint bilde med god skarphet og gjessene trer tydelig fram i bildeflata. ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Et fint og høstlig bilde av gjessene i miljø! PS! Det var voldsomt med "visninger" på bildet, da... Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Tusen takk for kommentarer Birger og smort1.....ja, du er ikke den eneste som synes det med antall visninger smort1....:-) mvh Ulv Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Her er det bare å si Yess både til bilde og antall visninger. Tror du er en luring du ja Ulv... hvis det er reelt bør vi ha oss en alvorsprat om hvordan fange oppmerksomhet.... Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Flotte gjess som er godt separert fra bakgrunnen her, Ulv. de er nok litt skeptisk til fotografen og holder et vaktsomt øye med'n! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Her er det bare å si Yess både til bilde og antall visninger. Tror du er en luring du ja Ulv... hvis det er reelt bør vi ha oss en alvorsprat om hvordan fange oppmerksomhet.... Bare for å ha sagt det Olav, jeg er ingen fuglefotograf, dette bildet og mitt forrige er vel sånn omtrent de eneste jeg har tatt av fugler, men jeg liker å ta bilder av situasjoner som dukker opp i søkeren, som her hvor jeg synes samspillet mellom åker og fugl ble bra...vel noen luring har jeg vel aldri blitt beskyldt for å være, så hva som er reelt her vet jeg ikke, men jeg håper jo det er bildet som fanger en viss oppmerksomhet....:-), takker og bukker for kommentaren! mvh Ulv Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Flotte gjess som er godt separert fra bakgrunnen her, Ulv. de er nok litt skeptisk til fotografen og holder et vaktsomt øye med'n! :o) Mvh, Walter Takker så mye for kommentaren Walter! mvh Ulv Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hei Ulv! Vil utdype kommentaren min. Bildet syns jeg er kjempeflott. Det jeg tenkte på var at det er et fantastisk høyt antall visninger. Jeg og sikkert flere med meg syns det er veldig bra når vi passerer hundre visninger mens antallet ditt per i dag er ca 750 på under et døgn. Er det et reelt antall tar jeg virkelig av meg hatten! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Hei Ulv! Vil utdype kommentaren min. Bildet syns jeg er kjempeflott. Det jeg tenkte på var at det er et fantastisk høyt antall visninger. Jeg og sikkert flere med meg syns det er veldig bra når vi passerer hundre visninger mens antallet ditt per i dag er ca 750 på under et døgn. Er det et reelt antall tar jeg virkelig av meg hatten! Hilsen Olav Jeg er fullstendig enig med deg Olav, synes også dette var overveldende mange visninger....men jeg takker igjen for kommentar....ha en fortsatt God dag! mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg