AnonymDiskusjon Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg ble sammen med kjæresten min i mai måned, vi ble sammen etter og ha datet i to måneder. Hun er 18 og jeg er 20. Etter at vi hadde vært sammen en stund startet hun å si "jeg elsker deg" noe jeg gjengjeldte da jeg på det tidspunktet trodde jeg hadde de samme følelsene. Jeg sitter nå i et forhold hvor vi daglig skriver og sier at vi elsker hverandre noe jeg ikke tviler at hun gjør, problemet er at følelsene mine er ikke på linje med hva jeg har gitt inntrykk for. Det kan nevnes at dette er begge sitt første forhold. Det eneste jeg ser som rett er å ende forholdet men hvordan skal jeg gå frem? Det kommer til å komme ut av det blå og jeg vet at hun har slitt tidligere med depresesjoner, jeg er redd for at viss jeg gjør dette feil kan depresjonen komme rasende tilbake. Noen forslag på hvordan jeg skal gå frem her? Anonymous poster hash: b2654...160 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Du har ingen følelser for henne i det hele tatt? Du har jo egentlig gravd din egen grav allerede, eller rettere sagt hennes grav. Men hvis du ikke vil være i forholdet må du nesten bare være ærlig og fortelle at du har mistet følelsene for henne. Det vil selvfølgelig være kjipt for henne, men det er bedre å gjøre det så tidlig som mulig, dere har jo ikke vært sammen sålenge, så selv om det sikkert svir med en gang bør hun vel komme seg over det etter en god stund. Etter det er slutt synes jeg dere bør unngå enhver kontakt også, hun vil sikkert prøve å kontakte deg osv, men det eneste det fører med seg er å holde liv i følelsene hennes. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Du bør være såpass gentleman at du er 100% ærlig med henne. Forklar at det er du som har driti på draget her, siden du har sagt at du elsker henne. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Moderatormelding Innlegg med unødvendig krass tone og misbruk av anonymfunksjonen er fjernet. Å kalle folk idiot og be dem dra til helvete, kan vi holde oss for gode til. 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Du må nok bare gjør det som er riktig for deg, sånn generelt kan det jo være verdt å prøve å heller roe ned den overdrevne bruken av følelsesladde ord og se om du er mer komfortabel med forholdet når du ikke føler deg presset. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 sånn var det med min forrige kjæreste. For henne var det så viktig å si "jeg er glad i deg" jeg "elsker deg", men jeg synes det var for tidlig å si noe om det etter bare noen måneder, så ble det masse krangling når jeg ikke gjengjeldte det... Akkuratt som hver JÆVLA ting må gjengjeldes i dagens samfunn... La dama di si "jeg elsker deg" men dropp å svar. Elsker hun deg, så elsker hun deg selv om du ikke svarer tenker jeg.... Folk som pøser på med sånne uttrykk fordi de forventer å få det tilbake bare for å få masse bekreftelse, kan brenne... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Enig med ragge der. At man elsker noen skal sies for å opplyse den andre om at det er hvordan du føler for dem, ikke fordi de vil få bekreftet at du og føler det for dem. Det er basically bare manipulasjon, uansett om det er intentional eller ikke. Men ja som du har fått svar på er det rett og slett å sette seg ned og bare fortelle det du føler. Det blir surt, blir nok grining fra begge parter og mye "jamen hva med enn om du sa jo at" osv. Det gjelder å være murvegg og ikke gjøre henne en bjørnetjeneste ved å utsette dette til hun er 26 og du har kastet bort masse av tiden hennes hvor hun kunne funnet en som faktisk føler det samme som henne. Det gjelder forsåvidt deg og, respekter din EGEN tid nok til å avslutte dette, og gjøre det på en ordentlig måte, så du og slutter å kaste bort tiden din. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 ja. Jeg var så naiv jeg, at jeg ikke skjønte alt dette før lenge etterpå. Og da var hun jeg var med gravid, og vi ble foreldre. Det måtte skjære seg... Hun har oppført seg tarvelig også når det gjelder alt som har med barnet vårt å gjøre. Folk er ulike, og noen er mer råtne innvendig og mentalt enn andre... Så det er greit å styre unna råtne folk. "problemet" er at det er like mange råtne damer som menn!!! Så det er en "farlig" verden for gutta også, ikke bare for damene... Jeg har gått på den "ultimate smellen" ihvertfall. Hadde ikke trodd det for noen år tilbake! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. november 2014 Forfatter Del Skrevet 11. november 2014 Vi slo opp idag, det var best sånn. Anonymous poster hash: b2654...160 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er vell en kjip følelse med muligens fortsatt en lettelse, lykke til med prosessen å komme seg videre i vertfall :-) Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Det var nok det riktige. Om følelsene ikke var der så gjorde du ingen noen tjenester ved å bli i forholdet, da er det bedre at begge kan gå videre og heller møte en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå